نماینده مردم مسجدسلیمان

هشدار نمایندگان استان خوزستان به وزیر صنعت

خورنا  اسماعیل جلیلی گفت: تصمیماتی که به صلاح استان هاست باید در اختیار مدیران استانی باشد، تردد خودروها در سراسر استان نیاز استان خوزستان است لذا دولت باید با مردم استان خوزستان همکاری لازم را کند مردم استان در شرایط سخت آب و هوایی و و ریزگردها قرار دارند و همچنین در شرایط بد زیرساختی زندگی می کنند.

 نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی جلسه ای که یکشنبه با معاون اول رئیس جمهور داشتیم دو موضوع اساسی مورد بحث قرار گرفت که یکی از آنها بحث تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بود.

جلیلی افزود: فرصتی برای بهره مندی مردم خوزستان از یک مزیت قانونی به وجود آمد، که متاسفانه با دخالت برخی مسئولین زمزمه هایی برای حذف این موضوع به گوش می رسد. این نگرانی را با معاون اول رئیس جمهور مطرح کردیم اما به صورت جدی دنبال نشد تا روز گذشته وزیر صنعت و معدن در اظهاراتی غیرکارشناسانه در برنامه تلویزیونی به موضوع تردد خودروهای پلاک اروند در استان پرداختند و  امروز توسط نمایندگان استان خوزستان تذکر جدی به وی داده شد که توسط هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اقای نعمت زاده ابلاغ خواهد شد.

وی اذعان کرد: تصمیماتی که به صلاح استان هاست باید در اختیار مدیران استانی باشد، تردد خودروها در سراسر استان نیاز استان خوزستان است لذا دولت باید با مردم استان خوزستان همکاری لازم را کند مردم استان در شرایط سخت آب و هوایی و و ریزگردها قرار دارند و همچنین در شرایط بد زیرساختی زندگی می کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان ادامه داد: بحث لغو تعطیلی پنجشنبه ها در استان خوزستان را با معاون اول رئیس جمهور مطرح کردیم، علی رغم اینکه این موضوع از اختیارات استانی است که باید با توجه به شرایط و اقلیم منطقه نحوه ساعات کاری ادارات مشخص شود.

اسماعیل جلیلی گفت: در سالهایی که روز های پنج شنبه تعطیل بود موجب افزایش رضایت مردم و خانواده ها شده بود، لذا ادامه این روش برای مردم ضرورت دارد و نیاز است. تعطیلی روزهای پنج شنبه از لحاظ کارآمدی و رضایتمندی برای خانواده ها و کارکنان بسیار موثر می باشد و همچنین اقای جهانگیری اذعان داشتند که شرایط استان ویژه است و تصمیمات باید متناسب با آن گرفته شود.

جلیلی در پایان افزود: معاون اول رئیس جمهور هیچ اعتراضی به تردد خودورهای پلاک اروند در سراسر استان و تعطیلی پنج شنبه ها در استان نداشتند و ما به جد دنبال این هستیم تا شرایط موجود پابرجا بماند و پنجشنبه ها در خوزستان تعطیل باشد.

منبع / رهیاب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایذه اقای نماینده میفرمایند دو موضوع اساسی را با اقای جهانگیری مطرح کردم . موضوع اول تردد خودروهای پلاک اروند . . . برادر گرامی از کی تا حالا تردد ماشینهای اروند شده مشکل اساسی ما ؟ یا شما مشکل شناس نیستی یا اسم مشکلات عوض شده . برادر عزیز اینهمه بدبختی و تورم وبیکاری مشکل اساسی نیست مشکل تردد ماشین بجه پولدلرها مشکل اساسی است؟؟
  • خوزستانی جنگزده زنده باد نمایندگان خوزستان و استاندار با شرفمان. نگذارید این حق ناچیز که موجب خوشحالی عده ای از هم استانیهای ما شده را ضایع کنند. مردم خوزستان تمام قد ازتان حمایت خواهند کرد.