مسکن مهر شادگان با کمبود متقاضی مواجه است

خورنا: رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان گفت: پروژه مسکن مهر این شهرستان با مشکل کمبود متقاضی مواجه است.

هاشم بالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر این شهرستان با وجود معارض و مشکلات در پیش‌رو همچنان در حال ادامه کار و تکمیل است.

وی افزود: این پروژه با برخورداری از ۳۰۸ واحد فعال هم‌اکنون در حال تکمیل تأسیسات آب، برق، گاز و فاضلاب بوده و در این زمینه تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل تحسین است.

رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان تصریح کرد: متأسفانه یکی از مشکلات مسکن مهر شادگان کمبود متقاضی در سطح شهرستان است که این امر مربوط به عدم میل و رغبت مردم بومی شهرستان به سبک زندگی آپارتمان نشینی است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر در حال ساخت این شهرستان آپارتمان‌های چهار واحده است، گفت: مردم این منطقه به منازل و سیستم زندگی سنتی علاقه بیشتری نشان داده و متأسفانه از پروژه مسکن مهر در شهرستان زیاد استقبال نمی‌کنند.

بالدی خاطر نشان کرد: عدم استقبال شهروندان از طرح مسکن مهر برابر با عدم پرداخت سهم آورده اعضای تعاونی‌ها بوده و این روند مطمئناً در کندی تکمیل پروژه مؤثر است.

وی با اشاره به دیگر مشکلات در پیش‌روی اجرای این طرح در شهرستان افزود: نیروهایی که هم‌اکنون مشغول کار هستند توان اجرایی بالایی برای انجام کار ندارند و به این دلیل کار به کندی پیش می‌رود.

رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان در پایان اظهار کرد: مشکل جابه‌جایی مصالح ساختمانی و دوری مسافت آن تا شادگان از دیگر مسائلی است که کندی روند پروژه مسکن مهر را در این شهرستان رقم زده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *