مسکن مهر شادگان با کمبود متقاضی مواجه است

خورنا: رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان گفت: پروژه مسکن مهر این شهرستان با مشکل کمبود متقاضی مواجه است.

هاشم بالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر این شهرستان با وجود معارض و مشکلات در پیش‌رو همچنان در حال ادامه کار و تکمیل است.

وی افزود: این پروژه با برخورداری از ۳۰۸ واحد فعال هم‌اکنون در حال تکمیل تأسیسات آب، برق، گاز و فاضلاب بوده و در این زمینه تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل تحسین است.

رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان تصریح کرد: متأسفانه یکی از مشکلات مسکن مهر شادگان کمبود متقاضی در سطح شهرستان است که این امر مربوط به عدم میل و رغبت مردم بومی شهرستان به سبک زندگی آپارتمان نشینی است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر در حال ساخت این شهرستان آپارتمان‌های چهار واحده است، گفت: مردم این منطقه به منازل و سیستم زندگی سنتی علاقه بیشتری نشان داده و متأسفانه از پروژه مسکن مهر در شهرستان زیاد استقبال نمی‌کنند.

بالدی خاطر نشان کرد: عدم استقبال شهروندان از طرح مسکن مهر برابر با عدم پرداخت سهم آورده اعضای تعاونی‌ها بوده و این روند مطمئناً در کندی تکمیل پروژه مؤثر است.

وی با اشاره به دیگر مشکلات در پیش‌روی اجرای این طرح در شهرستان افزود: نیروهایی که هم‌اکنون مشغول کار هستند توان اجرایی بالایی برای انجام کار ندارند و به این دلیل کار به کندی پیش می‌رود.

رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان در پایان اظهار کرد: مشکل جابه‌جایی مصالح ساختمانی و دوری مسافت آن تا شادگان از دیگر مسائلی است که کندی روند پروژه مسکن مهر را در این شهرستان رقم زده است.