معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در سفر به استان خوزستان از منطقه کرخه

نقش رسانه در اطلاع سانی از اقتدار نیروهای مسلح مهم ، خطیر و تاثیر گذار است

سرتیپ دوم مهرابی با اشاره به تقویت یگان های نیروی زمینی در مناطق مختلف خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح از هر لحاظ در آمادگی کامل بسر می برند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش صیانت از کیان اسلامی را وظیفه نیروهای مسلح دانست و گفت:نیروی زمینی در کنار سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی است.

وی به رزمایش پهپادی نیروی زمینی ارتش اجمهوری اسلامی ایران شاره کرد و گفت: در این رزمایش از تمام ظرفیت های پهپادی که در اختیار نیروی زمینی است استفاده خواهد شد.

امیر مهرابی اظهار داشت:با توجه به ارتقای سیستم پهپادی نیروهای مسلح در دو سال اخیر یگان پهپادی در سطح بسیار خوبی برای ماموریت های ذاتی آماده اند.

وی همچنین در خصوص نقش رسانه در اطلاع رسانی از توان و ظرفیت بالای دفاعی نیروهای مسلح افزود:نقش رسانه در اطلاع سانی از اقتدار نیروهای مسلح مهم ، خطیر و تاثیر گذار است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش ، انتشار اخبار نیروهای مسلح را مایه امید و امنیت مردم و از سویی مایه رعب و وحشت دشمنان دانست و بیان داشت: اصحاب رسانه در طول هشت سال دفاع مقدس نیز در انتشار اخبار پیروزی های رزمندگان در جبهه های نبرد به خوبی عمل کردند.

امیر مهرابی در خاتمه گفت:امروز در زمینه عملیات فرهنگی و روانی اقدامات خوبی در سطح ستادی برنامه ریزی شده که امید است با همکاری رسانه بتوان گام های مثبتی در این راستا برداشت.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در سفر به استان خوزستان از منطقه کرخه بازدید کرد.

 

منبع : ایرنا