تسطیح بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر توسط شرکت جهاد نصر تهران

رضا اکبری – خورنا شرکت های جهاد نصر از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به منظور تسیطیح و زهکشی بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر شروع کرده است.

ظهر امروز (دوشنبه) فرماندار رامشیر به اتفاق مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از شرکت جهاد نصر تهران بازدید و از نزدیک بر روند اجرای طرح تسطیح و زهکشی اراضی نظارت نمودند.

سعید فیوضی در این بازدید با اشاره به اینکه پتانسیل و ظرفیت عظیم کشاورزی در رامشیر با هیچ کدام از بخشهای دیگر توسعه قابل مقایسه نیست  اظهار داشت : فعالیت شرکت های جهاد نصر در منطقه باعث رونق و توسعه چشمگیر صنعت کشاورزی در منطقه خواهد شد و این امر در بلند مدت رشد و توسعه شهرستان را به ارمغان خواهد آورد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه شرکت جهاد نصر تهران بیش از ۹۲% نیرو های خود را از بومیان منطقه جذب کرده است گفت : فعالیت شرکت های جهاد نصر در منطقه به منظور زهکشی و تسطیح اراضی کشاورزی رامشیر توانسته در جهت اشتغال زایی و رونق اقتصادی مؤثر واقع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز امیدواری نمود : با توجه به تعهد شرکت جهاد نصر تهران مبنی بر تسطیح و زهکشی ۴ هزار و ۵۲۰ هکتار از زمینهای کشاورزی بتوانیم تا سال ۱۳۹۵ همه اراضی را تسطیح و زهکشی نماییم.

گفتی است چهار شرکت جهاد نصر تهران،فارس،آذربایجان غربی و کرمانشاه از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به منظور تسیطیح و زهکشی بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال شروع نمودند و تا کنون بیش از هزار هکتار از اراضی شهرستان رامشیر توسط شرکت جهاد نصر تهران تسطیح و زهکشی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جعفر خلیفی پور با سلام بنده خلیفی پور ۲۶ ساله از رامشیر که دارای ۵۰ هکتار زمین کشاورزی در روستای رویضات که قیمت وسیع کارهای تستیح را دارد و ما اکنون ۲سال است بدلیل نداشتن کشاورزی بیشتر جوانان آن روستا بیکار میباشیم و در طی بارهای مکرر که به شرکت جهاد نصر برای کار مداجعه کردیم ولی با پاسکاریهای متمسخرامیز پیمانکاران روبرو شده ایم واکنون تقریبا ۷۰درصد کارکنان و کارگران شرکت را غیر بومیها تشکیل میدهند و ما که بیشتر جوانانمان تحصیل کرده هستیم بیکار مانده ایم . من به نمایندگیاز تمام جوانان روستا از شما میخواهم که به مشکل ما رسیدگی کنید . با تشکر