استاندار خوزستان از ایجاد ۳۹هزار فرصت شغلی در ماهشهر خبر داد

خورنا: استاندار خوزستان از ایجاد ۳۹ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح‌های میان دستی و پایین دستی در صنعت پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

سیدجعفر حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات مطلوب برای اجرای طرح‌ها‌ی میان دستی و پایین دستی در صنعت پتروشیمی ماهشهر، اشتغال‌زایی مؤثری در منطقه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهور برای اجرای طرح‌های میان‌دستی و پایین‌دستی تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار خوزستان با اشاره به تعداد طرح‌های اجرایی در این زمینه خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۱۸۰ طرح پایین دستی در ماهشهر با تلاش مسئولان مرتبط و حمایت‌های مالی دولت اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در صنایع میان دستی ۲۰ طرح آماده اجراست، گفت: در مجموع ۴۶۱ طرح با اعتبار ۲.۸ میلیارد دلاری در پتروشیمی ماهشهر انجام گرفته است.

به گفته حجازی اجرای این طرح‌ها تاکنون ۳۹ هزار فرصت شغلی را در ماهشهر ایجاد کرده که بسیار قابل توجه است.

وی همچنین عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای کاهش نرخ بیکاری در استان و ایجاد زمینه و زیرساخت‌های اشتغالزایی است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: در راستای کاهش بیکاری در استان باید همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم داده و در سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” جدیت و تلاش خود را مضاعف بخشند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های بیش از پیش مسئولان، در سال جاری شاهد ایجاد زمینه‌های بیشتر اشتغال در استان خوزستان باشیم.