فرماندار خرمشهر: عدم اطلاع‌رسانی مسئولان ظلم به نظام است

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: مسئولان اجرایی باید عملکرد دستگاه‌های خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند و عدم اهتمام به این موضوع ظلم به خود، دولت و نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری آیین‌های سالگرد آزاد سازی خرمشهر به ویژه برگزاری کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای خرمشهر اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر یک اتفاق بی‌نظیر بود.

وی افزود: این کنگره با برنامه‌ریزی خوب و با استقبال گسترده مسئولان نظام و مردم شهیدپرور مواجه شد.

فرماندار شهرستان خرمشهر گفت: برگزاری این کنگره حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان بود که بحمدالله آبرومندانه برگزار شد و مایه مباهات شهرستان خرمشهر شد.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: ره‌آورد برگزاری کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای خرمشهر، این بود که به برکت خون پاک شهدا همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان بتوانیم در بغداد که روزی به مرکز فرماندهی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود در مقابل شش کشور زورگوی غربی بایستیم و عزت‌مندانه از حق هسته‌ای خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شش کشور حاضر در نشست بغداد همه از حامیان تسلیحاتی و سیاسی رژیم جنایتکار و بعثی عراق هستند.

حسینی در ادامه به اعزام کاروان زائران حرم ملکوتی بنیان‌گذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: لازم است مسئولان اجرایی با حمایت همه جانبه کاروانی آبرومندانه به حرم مطهر حضرت امام(ره) اعزام کنیم تا به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار خرمشهر در آیین سوگواری ارتحال جانسوز امام راحل(ره) مشارکت داشته باشند.

فرماندار شهرستان خرمشهر با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و مشکل تامین انرژی برق خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی بایستی با رعایت همه جوانب به ویژه حذف کامل لامپ‌های پرمصرف رشته‌ای و جایگزین کردن لامپ‌های کم مصرف و همچنین عدم برگزاری جلسات در ساعات پر مصرف، در خصوص صرفه جویی در مصرف برق بیش از پیش اهتمام کنند.

وی در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر با انتقاد از عدم توجه جدی مسئولان به اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها توسط مدیران گفت: عدم اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها توسط مدیران در واقع ظلم به خود مدیرانی و مجموعه آنها و همچنین به دولت و نظام است چراکه با عدم اطلاع دادن مردم از عملکرد خود نمی‌توان امید و اعتماد را در بین مردم تقویت کرد.

حسینی با اشاره به اینکه مردم قدرشناس زحماتی که برای آنها انجام می‌شود هستند اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باعث تغییر در دید مردم نسبت به دولت و مسئولان اجرایی می‌شود چراکه مردم قدرشناس هستند.

وی در ادامه بر لزوم هماهنگی هر چه بیشتر بین ادارات تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی بایستی با برگزاری جلسات مشکلات و اختلافات خود را با همدلی و دوستی حل کنند.

وی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد به دلیل بدهی یا هر دلیل دیگری خدمات خود را از دستگاه دیگر قطع کند این موضوع در شان مردم نیست که به دلیل اختلاف دو دستگاه مردم از خدمات‌رسانی محروم شوند.

فرماندار شهرستان خرمشهر همچنین بر لزوم پرهیز مسئولان اجرایی از حاشیه‌سازی تاکید کرد و گفت: برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی هستند مدیران اجرایی بایستی سعی کنند از ورود به این مسائل خودداری کنند.