اجرای ۳۸ پروژه پیشنهادی عمران و آبادانی در شادگان

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: اجرای ۳۸ پروژه پیشنهادی عمران و آبادانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی در این منطقه محقق می‌شود.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال جاری ۳۸ پروژه پیشنهادی مربوط به زیرسازی، آسفالت، جدول‌ گذاری، کفپوش‌ گذاری، احداث پارک، خرید تجهیزات و مواردی از این دست در دستور کار شهرداری این منطقه است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌های پیشنهادی، اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال نیاز است.

سرپرست شهرداری شادگان در خصوص کسب درآمد در این منطقه گفت: به دلیل نبود امکانات و منابع درآمدزایی شهری، درآمد شهری بسیار اسف‌بار بوده و کسب درآمد شهرداری تنها از راه ساخت و ساز و بخش‌های عمرانی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح‌های در دست اقدام و پیشنهادی، شاهد افزایش امکانات این شهر در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

آلبوناصر در ادامه بیان کرد: باید در اجرای وظایف خود منافع مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و زمینه‌های رفاه و رضایت شهروندانمان را فراهم آوریم.

وی گفت: باید دستگاه های اجرایی مختلف نیز دست به دست هم داده و شادگان را به سوی آبادانی مضاعف سوق دهند.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مسئولان استانی اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر اعتبارات عمرانی شهرداری برای شکوفایی هر چه بیشتر عمران و آبادانی شهرستان تصویب و به این شهرداری ابلاغ شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *