لیگ دسته یک فوتسال خوزستان/ فجر ماهشهر، پرسپولیس هندیجان را درهم کوبید

خورنا: مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاهای خوزستان عصر روز دوشنبه ۸ خردادماه در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

به گزارش خورنا، سالن بعثت بندرماهشهر میزبان تیمهای فجرماهشهر و پرسپولیس هندیجان بود.دو تیم که در ترکیب خود از بازیکنان تکنیکی سود می بردند، یک بازی زیبا و تماشا گر پسند را به معرض نمایش گذاشتند که در نتیجه موفقیت تیم فجرماهشهر را در برداشت.

در این بازی فجر ماهشهر با نتیجه چهار بر دو پرسپولیس هندیجان را شکست داد.

گفتنی است این دیدار به مدت چند دقیقه به دلیل اعتراض بازیکنان پرسپولیس هندیجان به نحوه قضاوت از جریان افتاد که اخراج  بهترین بازیکن زمین مسلم صیادی را دربرداشت.

تیم فجر ماهشهر در هندیجان با چهار گل از پرسپولیس شکست خورده بود.

گلهای تیم فجر را محمدرضا بادین (۲ گل)، سعید مرادی و علی اصلاحی به ثمر رساندند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ذره بین هندیجانی چرا خبرنگار خورنا شکست تیمهای هندیجان را مقابل ماهشهر اینقدر با آب و تاب درج می کند.در دیدار رفت که ماهشهر چهار گل ار هندیجان دریافت کرد.چرا همچین تیتری انتخاب نکردید؟شما نباید یکطرفه به قاضی بروید؟خبرنگار شما آقای یونس عبادی که از هینجا بخاطر درج خبرهای ورزشی شهر هندیجان صمیمانه از ایشان تشکر می شود خودش خوب میداندامکانات ماهشهر با هندیجان قابل مقایسه نیست.دوست داریم جواب قانع کننده ای دریافت کنیم. ______________________________________ جواب پایگاه خبری خورنا: با سلام خدمت شما دوست عزیز هیچ قصد و غرضی وجود ندارد. انتخاب تیترهای جذاب یکی از خصوصیت های یک پایگاه خبری است. ما میخواهیم تیتر خبرها، مخاطب را جذب کند، برای ما فرقی نمیکند که تیم بازنده یا برنده کدام تیم باشد. با تشکر از حسن انتخاب شما مدیریت پایگاه خبری خورنا