حبیب آقاجری: استخدام افراد در ادارات بر اساس ضوابط قانونی انجام شود

خورنا: منتخب مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس نهم گفت: استخدام و جذب افراد در ادارات بر اساس ضوابط قانونی انجام شود.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: امروز وظیفه ما مسئولان است که حمایت از بخش‌های مختلف شهر و روستاهای مناطق را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: امسال بنا به گفته مقام معظم رهبری سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نامگذاری شده و باید در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد.

نماینده منتخب مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس نهم تصریح کرد: برای عمران و آبادانی شهرهایی چون ماهشهر و هندیجان باید دست در دست یکدیگر داده و این امر تنها با تعامل و مشارکت مضاعف مسئولان و شهروندان محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان این مناطق باید در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، رفاهی و اجتماعی شهرهای هندیجان، ماهشهر و امیدیه تلاش کنند و در این خصوص منافع شهروندان را در رأس برنامه‌های اجرایی‌شان قرار دهند.

آقاجری خطاب به مسئولان هندیجانی خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد اشتغالزایی مؤثر در شهرستان هندیجان باید مسئولان به جذب نیروهای بومی اقدام کنند.

به گفته وی جذب افراد در ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان هندیجان باید بر اساس ضوابط قانونی انجام شود، گفت: در این راستا مسئولان باید با نظارت هر چه بیشتر مانع از ایجاد پارتی‌ بازی در جذب نیروهای کاری شوند.

نماینده منتخب مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس نهم خاطرنشان کرد: امروز دشمن چشم به جوانان کشور ما دوخته و با رخنه در زمینه‌های فرهنگی سعی در منحرف ساختن مسیر اصلی آنها دارد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح رفاهی زندگی شهروندان در حوزه‌های انتخابیه است، اظهار کرد: امیدواریم با تعالی بخش فرهنگی سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *