اختصاص ۸۰ میلیون تومان به کانون فرهنگی بانوان بهبهان

خورنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اختصاص ۸۰ میلیون تومان به کانون فرهنگی بانوان بهبهان خبر داد.

مریم حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: چندی پیش ساختمان کانون فرهنگی بانوان بهبهان به‌عنوان ششمین ساختمان کانون فرهنگی بانوان در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: ما نیز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز این کانون فرهنگی و همچنین راه‌اندازی کارگاه خیاطی بانوان آن، مبلغ ۸۰ میلیون تومان را اختصاص می‌دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۱۸ کانون فرهنگی بانوان در سطح استان خوزستان مشغول به فعالیت بوده و برنامه‌های متنوعی برای بانوان این مناطق تدارک می‌بینند.

حیدریان اضافه داد: فعالیت‌های مذهبی زنان در بهبهان گسترده شده و با توجه به تشکیل مجالس مذهبی این بانوان، این تشکل‌ها باید به صورت تشکل‌های مردم‌ نهاد ساماندهی شوند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی آموزشی بانوان در زمینه‌های مهدویت، خانواده برای زنان شهری، روستایی و عشایری، طرح زنان منتظر با محوریت بحث بیداری اسلامی و صهیونیزم و تقابل آن با موعود، آموزش خانواده با رویکرد و محورهای دینی از جمله برنامه‌های امور زنان و خانواده استانداری خوزستان در سطح استان در سال ‌جاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *