کسب مقام اول پرورش اندام خوزستان توسط ورزشکاران هندیجانی

خورنا: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان از کسب مقام اول پرورش اندام استان خوزستان توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

غلام‌علی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در این شهرستان بسیاری از ورزشکاران در وزن‌های مختلف این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت یک روز با حضور تیم‌های مختلف استانی برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، ورزشکاران هندیجانی موفق به کسب دو مقام اولی و یک مقام دومی در اوزان مختلف شدند.

وی ادامه داد: “علی شیرالی” در وزن ۵۵ و “محسن گلاف” در وزن ۸۸ موفق به کسب مقام اول، همچنین “محسن گلاف” در وزن ۸۸ و “علی جهلولی” در وزن ۵۵ حائز مقام دومی در رشته پرورش اندام استانی در شهرستان شدند.

شولی خاطر نشان کرد: ورزش در این شهرستان بسیار مورد اجحاف واقع شده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در این شهرستان در بین جوانان از استقبال بالایی برخوردار بوده اما به دلیل عدم حمایت مالی مسئولان مورد دلسردی واقع می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان خاطر نشان کرد: هندیجان از جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان بوده و در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همیشه مورد کم‌لطفی قرار گرفته است.

وی خطاب به مسئولان ورزشی استان خوزستان گفت: جوانان این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مستعد و کوشا هستند که امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان ورزشی استان شاهد تعالی و شکوفایی آنها در عرضه‌های مختلف باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *