نماینده هندیجان خواستار ایجاد زمینه‌های کارآفرینی در هندیجان شد

 خورنا: نماینده منتخب مردم هندیجان در راستای اشتغال‌زایی مؤثر خواستار ایجاد زمینه‌های کارآفرینی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حبیب آقاجری ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: کار و تلاش در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس است.

وی افزود: باید در اجرای وظایف خود منافع مردم را در اولویت کار قرار دهیم و زمینه‌های رفاه و رضایت مردم را فراهم آوریم.

نماینده منتخب مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس نهم تصریح کرد: امروز معضل بیکاری در اکثر حوزه‌های انتخابیه وجود دارد و نمایندگان مردم باید در این خصوص بیش از پیش چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های موجود در شهرهای ماهشهر باید زمینه‌های کارآفرینی در این مناطق ایجاد شود.

آقاجری با بیان اینکه مسائل اقتصادی در جامعه حرف کلیدی و اول را می‌زند، اضافه کرد: اگر ملتی در رفاه و آسایش کامل به سر ببرد در این صورت جلوی نفوذ دشمن در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور نیز گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی مختلف کشاورزی، مخابرات، آب و برق و … دست در دست یکدیگر داده و هندیجان را به سوی آبادانی سوق دهند.

نماینده منتخب مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس نهم گفت: هندیجان از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی بالایی برخوردار است و با اندکی توجه می‌توان آن را به جایگاهی در خور شأن رساند.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش فرصت‌های شغلی را برای جوانان منطقه فراهم کرده و از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی آن‌ها جلوگیری کرد.

آقاجری اضافه کرد: امروز دشمن چشم به ملت و کشور ما دوخته لذا وظیفه ماست که با هوشیاری و درایت دشمن را همچون همیشه در اهداف خود ناکام بگذاریم.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز با جنگ سرد از طریق نفوذ بر بخش‌های فرهنگی وارد شده‌اند لذا باید در این خصوص دقت و توجه بیشتری کنیم.

این مسئول در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *