افتتاح ۶۰۰ واحد مسکن مهر در هندیجان، تا پایان مهر امسال

خورنا: فرماندار هندیجان از افتتاح ۶۰۰ واحد مسکن مهر تا مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۸۳۹ واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال آماده‌سازی و ساخت است.

وی افزود: ساخت این واحدها تاکنون از رشد ۸۵ درصدی فیزیکی برخوردار بوده که در نتیجه همکاری و تعامل مطلوب تعاونی‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان به دست آمده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: تعداد ۳۷۰ واحد مسکن مهر شهرستان در هندیجان شمالی و ۲۳۰ واحد آن در هندیجان جنوبی تا مهرماه سال ۹۰ آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به میانگین سهم آورده اعضا در این شهرستان اضافه کرد: میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان نزدیک به ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده که امیدواریم با توجه بیشتر اعضا بیشتر شود.

فرج‌الهی در ادامه از تعامل و مشارکت نهادها و ارگان‌های اجرایی این شهرستان با تعاونی‌های مسکن مهر تشکر کرد و افزود: اداره آبفا، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و … تاکنون همه تلاش خود را برای اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان انجام داده و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

وی اضافه کرد: طرح مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دولت و مهم‌ترین ابزار آن برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است.

فرماندار هندیجان گفت: به ‌منظور بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد شهرستان هندیجان از مسکن و در راستای اجرای طرح‌های مختلف مسکن مهر پیگیری‌های متعددی برای بهره‌برداری از طرح مسکن مهر در این منطقه انجام شده است؛ البته نیازمند حمایت مضاعف مسئولان استانی هستیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقداماتی که در دستور کار داریم بتوانیم در راستای خانه‌دار شدن اقشار نیازمند شهرستان گام‌های متعالی برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *