سرهنگ عزیزی: ۸۵هکتار از اراضی ملی از زمین خواران در ماهشهر و هندیجان بازپسگیری شد

خورنا: سرهنگ محمد عزیزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از زمین خواری و ساخت وسازهای غیر مجاز در اراضی ملی ۸۵ هکتار از عرصه های ملی در مناطق ماهشهر ، هندیجان خلع ید گردید.

به گزارش خورنا، به نقل از خوزان، فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی خوزستان افزود: با پیگیری مداوم و هماهنگی دادستان شهرستانهای ماهشهر و هندیجان و همکاری فرمانده انتظامی و سایر دستگاه ها اقدام به قلع ۵۰ منزل ویلایی که بطور غیر مجاز ساخته شده و خالی از سکنه بوده گردد.

سرهنگ عزیزی در ادامه گفت: از کلیه دستگاه های اجرایی تقاضا داریم، قبل از هرگونه خدمات دهی از قبیل: انشعاب آب، برق، گاز و راه سازی و بهسازی جهت اخذ استعلام با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان اعلام نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان اضافه کرد: همچنین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان امیدیه طی بازرسی در مسیر جاده موفق به کشف ۳ هزار کیلوگرم زغال جنگلی شد که پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی متخلفین را به دادگستری معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی خوزستان از مردم خواست چنانچه با هر نوع تجاوز و تصرف به اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین با آتش سوزی در جنگلها، مراتع مشاهده شود با شماره تلفن رایگان شبانه روزی ۰۹۶۹۶ اطلاع رسانی نمایند.