مسئولان استانی برای حل مشکل مسکن مهر هندیجان تعامل کنند

خورنا: نماینده کارگران شهرداری هندیجان خواستار تعامل مسئولان استانی برای حل مشکل مسکن مهر در این منطقه شد.

رستم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: قیمت‌های خرید خانه در این منطقه بسیار نگران کننده است و به همین دلیل بسیاری از شهروندان با اجرای طرح مسکن مهر به این پروژه چشم دوختند.

وی افزود: اما اندکی پس از اجرای این طرح، برخی از پیمانکاران پروژه کار خود را رها کرده و نیمه‌کاره به امان خدا گذاشتند.

نماینده کارگران شهرداری هندیجان تصریح کرد: البته برخی شهروندان نیز نسبت به پرداخت سهم آورده خود کم‌لطفی می‌کنند اما مسئولان مرتبط باید به آن‌ها انگیزه داده و اعضای تعاونی‌ها را برای تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرستان دلگرم کنند.

وی اضافه کرد: یکی از عمده دلایل توقف و رشد حلزونی مسکن مهر این شهرستان عدم تعامل بانک‌های عامل در ارائه و پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها است.

شعبانی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل استانی خوزستان اگر با تعاونی‌های مسکن مهر تعامل و همکاری لازم را برقرار کنند دیگر پیمانکاران مجبور به توقف یا رها کردن پروژه نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان واحدهای خود را برای فروش گذاشته‌اند، گفت: امیدواریم با تعامل و توجه جدی مسئولان استانی، مشکل مسکن مهر این شهرستان نیز حل شود.

نماینده کارگران شهرداری هندیجان در پایان اظهار کرد: هندیجان یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان بوده و با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی، محرومیت و کمبودهای بسیاری را تحمل می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *