ماهشهر؛ نماینده خوزستان در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شد

خورنا: تیم ماهشهر به مرحله اول مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور اعزام می‌شود.

عبدالصاحب خیشکاران رییس هیات دو و میدانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:‌ این مسابقات چهارم خردادماه به مدت دو روز در تهران و با حضور تیم‌های سراسر کشور از جمله نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، گاز خراسان‌رضوی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام بوشهر، راه و ترابری گلستان و تیم ماهشهر برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد:‌ احمدرضا خنفری در ماده‌های ۱۱۰ متر بامانع و چهار در ۱۰۰ متر، رضا بوعذار و مسلم پویا هر دو در ماده‌های ۲۰۰، ۴۰۰ و چهار در ۴۰۰ متر، احمد عبیات در ماده چهار در ۴۰۰ متر، قاسم فریسات در ماده‌های ۸۰۰، ۱۵۰۰ و چهار در ۴۰۰ متر، محمد ساکی در ماده‌های ۱۱۰ متر بامانع و چهار در ۱۰۰ متر و مهدی عزیزی در ماده ۴۰۰ متر بامانع، در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رییس هیات دو و میدانی خوزستان افزود: هم‌چنین در این رقابت‌ها هاشم غبیشاوی در ماده ۴۰۰ متر بامانع، عباس انصاری در ماده‌های ۱۰۰ و چهار در ۱۰۰ متر، محمد حردانی در پرتاب وزنه، مصطفی امین‌پور در ماده پیاده‌روی و علی دیلمی در ماده چهار در ۴۰۰ متر حضور دارند. مسعود پورشریف و کاووس عیدی‌وند نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، تیم را همراهی می‌کنند.

وی عنوان‌کرد: ‌این مسابقات در سه مرحله انجام خواهد شد که دو مرحله اول آن دور روزه و مرحله پایانی آن در مدت سه روز برگزار می‌شود. هنوز تاریخ دقیق مرحله دوم و سوم معلوم نشده است.

خیشکاران خاطرنشان‌کرد: ‌این مسابقات در ماده‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، ۱۰۰۰۰متر، ۱۱۰، ۴۰۰ و ۳۰۰۰ متر بامانع، چهار در ۱۰۰ و چهار در ۴۰۰ متر، پرتاب‌های دیسک، وزنه، ‌نیزه و چکش، پرش‌های طول،‌ ارتفاع، سه‌گام و با نیزه، دو امدادی، ده‌گانه، پیاده‌روی ۱۰۰ کیلومتر، ماراتن و نیمه ماراتن برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *