انتخابات بهبهان هنوز تایید نشده/ امام جمعه بهبهان: همه تابع شورای نگهبان هستیم

خورنا: خطیب جمعه بهبهان با اشاره به ادامه بررسی صحت انتخابات این شهرستان گفت: همه در انتظار نتیجه شورای نگهبان بوده و تابع تصمیم آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهبهان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: امام هادی (ع) یکی از مظلوم‌ترین ائمه ما بوده که هتاکی به این امام بزرگوار نیز از آخرین ظلم‌ها به وی است.

وی افزود: متاسفانه شخصیت ائمه معصوم (ع) هنوز به طور کامل برای ما شناخته نشده و به مردم نیز معرفی نکرده‌ایم که همین دلیل سبب شده است دشمنان ما با خود فکر کنند که حال که نمی‌توانند با امام زمان (عج) ما بجنگند، امامی را سوژه حملات خود قرار دهند که در میان مردم کمتر شناخته شده و محبوبیت کمتری دارد.

ابوعلی تصریح کرد: حال ما نیز در پاسخ باید با برنامه برخورد کرده و حرکت‌های ما باید در راستای هدایت حکیمانه رهبری باشد.

وی در ادامه به ماه رجب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این ماه یکی از ماه‌های پربرکت سال بوده که همه باید از لحظه‌ لحظه‌های آن با تمام وجود استفاده کرده و از سفره رحمت خداوندی بهره‌مند شویم.

خطیب جمعه بهبهان همچنین به روز نسیم مهر اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کرده و از خانواده زندانیان حمایت کرده و به آنها کمک کنیم و دست‌اندرکاران جامعه نیز باید تلاش کنند تا جرم در جامعه کاهش یافته و دیگر شاهد ورود افرادی به زندان‌ها نباشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مصرف دخانیات در کشور بالاست، خاطرنشان کرد: کارهایی که برای رهایی جامعه از دخانیات صورت گرفته کافی نبوده و مصرف این مواد در جامعه بالاست که تلاش و توجه بیشتری را می‌طلبید وقتی که شاهد این موضوع تلخ هستیم که قشر جوان ما نیز درگیر این مسئله شده و به راحتی به سلامتی خود و اطرافیان صدمه می‌زند.

ابوعلی در پایان با اشاره به ادامه بررسی انتخابات در حوزه انتخابیه بهبهان در شورای نگهبان تصریح کرد: همه باید قانون‌مدار و مطیع تصمیم شورای نگهبان بوده و هرچه این شورا اعلام کرد همه از آن تبعیت کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *