تشکل سیاسی-اسلامی “بیداری دانشجویی” در دانشگاه آزاد امیدیه تاسیس شد

خورنا: درجلسه هیات نظارت بر تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد امیدیه برگزار شد با راه‌اندازی تشکل سیاسی اسلامی بیداری دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه موافقت بعمل آمد.

دکتر مهرداد افشون رییس واحد امیدیه ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه هیات نظارت برتشکل‌های دانشجویی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی یک تشکل سیاسی اسلامی در این واحد و همچنین ثبت دو هیات مذهبی امیرالمومنین (ع) و هیات الزهرا(س) که در این دانشگاه فعالیت دارند موافقت شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه سیاسی و فرهنگی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: امروز بیشتر حرکت‌های دانشجویان در قالب تشکل‌های دانشجویی نمود دارد که فعالیت این تشکل‌ها باعث بالا بردن بینش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان در دانشگاهها می‌شوند که این خود باعث می‌شود هنگامی که دانشجو از دانشگاه خارج ‌شود حد مطلوبی از اطلاعات را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: دوران جوانی موثرترین دوره در شکل‌گیری شالوده فکری انسان است یعنی بخش عمده‌ای از مبانی فکری انسان‌ها در دوران جوانی شکل می‌گیرد و از سوی دیگر از مهم‌ترین آفات دوران جوانی، تزلزل فکری است که می‌تواند منجر به نفوذ اندیشه‌های منحرف در ذهن جوان شود و بعضا جوان را مبدل به آلت دست جریانات و گروه‌ها کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه ادامه داد: اینجاست که وجود تشکل‌های دانشجویی بواسطه گروهی و جمعی بودن محرز می‌شود و بدیهی است که پویایی حقیقی و نه کاذب تشکل‌ها بواسطه نقش حیاتی آنان در تاثیرگذاری در جریانات کشور امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *