رحمتی در لیست جدید تیم ملی؛ جباری دعوت نمی‎شود

رحمتي در ليست جديد تيم ملي؛ جباري دعوت نمي‎شود

او اگر می خواست برای تیم ملی بازی کند قطعا در جام جهانی برای تیم ملی بازی می کرد.

فوتبال ايران- اگر چه کی روش در تهران نیست و هنوز قرارداد وی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید نشده اما گروه آنالیز تیم ملی بازی های لیگ برتر را هر هفته رصد می کند و حتی گزارش ها آماده می شود تا کی روش در بازگشت به تهران این گزارشات را مطالعه کند. گزارشاتی که البته احتمال دارد در اختیار مربی جدید قرار گیرد. مربی ای که شاید ایرانی باشد و شاید هم خارجی.

به گزارش سايت فوتبال ايران،در گزارش تهیه شده از تیم پیکان به آمادگی خوب سید مهدی رحمتی اشاره شده و هم چنین سیوهای متعددی که او در بازی ها داشته. به نظر می رسد روزهای سیاه سید مهدی رحمتی در تیم ملی رو به پایان است و حتی اگر قرار داد کی روش هم تمدید شود او به تیم ملی دعوت خواهد شد.یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی با تایید این خبر گفت: کیروش در آخرین اظهار نظر و هم چنین صحبتی که با دروازه بان فعلی پیکان داشته ازدعوت دوباره وی بعد از جام جهانی خبر داد.

این عضو کادر فنی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور دوباره مجتبی جباری در تیم ملی وجود دارد یا نه به “ورزش سه” گفت: چه کی روش باشد و چه نباشد مجتبی جباری از تیم ملی خداحافظی کرده است. او اگر می خواست برای تیم ملی بازی کند قطعا در جام جهانی برای تیم ملی بازی می کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *