شهردار منطقه ۳ ماهشهر: ۹ پروژه در این منطقه اجرایی شده است

خورنا

مدیریت شهرداری منطقه ۳ ( شهرک آیت الله طالقانی) در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۳ به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مجموعه خادمین این شهرداری، در عملکردی ۵ماهه در بخش آسفالت و لکه گیری خیابانها و معابر اقدام به پخش ۲۴۷۴ تن آسفالت در این منطقه نموده است.

وی همچنین گفت: در کار لایروبی جداول نیز ۱۲۵۳۰متر و جمع آوری زباله مقدار ۱۲۵۰ تن، و نیز لوله گذاری آز پست به متراژ ۲۲۰متر و در تلاش دیگر، اقدام به احداث کامل فاز سوم پارک فدک نموده است.

حسن حیدری مهر افزود: با توجه به اقدامات دلسوزانه مهندس کمایی شهردار محترم و تدابیر ارزشمند اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در این منطقه محروم شهری و خدمت رسانی مطلوب به ساکنین عزیز و قدرشناس آن، شهرداری بندر ماهشهر، در بخشهای عمرانی و رفاهی تعداد ۹ قرارداد با پیمانکار و بخش های خصوصی منعقد کرده است که از این تعداد ۷ مورد ۱۰۰ درصد انجام شده و ۲ مورد در مرحله تجهیز کارگاه می باشد.

ایشان در پایان سخنان خود، اظهار امیدواری نمودند که این تلاشها خدمتی ماندگار از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عقيل اقاى حسن حيدرى واقعن يکى از نفرات زحمتکش و دلسوز شهردارى بندر ماهشهر هست
  • علی آلبوغبیش از زحمات و تلاش فراوان شهردار منطقه 3 جناب آقای حسن حیدری مهر بی نهایت تشکرمیکنم....
  • مسلم آقای حسن حیدری مهر بی نهایت تشکر فراوان را از شما دارم
  • اهالی شهرک طلالقانی آقای حیدری مهر بابت تمامی خدمت هایی که برای مردم غیور شهرک طالقانی کشیدید بسیار متشکریم و از خداوند متعال پیروزی و سربلندی را برایتان آرزومندیم .....
  • امىن با تشکر از شهردار شهرک طالقانى اقاى حسن حىدرى مهر بخاطر زحما تى که براى شهرک طالقانى انجام داده اند با سپاس فراوان