مکانی: استقلالی‌ها از حالا خیال می کنند قهرمان هستند/ در این یک هفته دو بلا از سرم گذشت

فوتبال ايران- سوشا مکانی بالاخره پس از چند هفته نیمکت نشینی، برابر صبای قم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.او اتفاقا توانست خیلی خوب ظاهر شود و خودش را عنوان یکی از ستاره های میدان معرفی کند.

مکانی در مصاحبه با خبرنگار سايت فوتبال ايران مي گويد:« دنبال این نیستم که بگویم چون من درون دروازه بودم گل نخوردیم. دروازه تیم بسته ماند چون مدافعان خوب عمل کردند. از اینکه در این بازی هم به پیروزی رسیدیم و هم دروازه ام بسته ماند خوشحالم. این برد خیلی به دلم چسبید.»

چیزی نمانده بود که مکانی در یک صحنه و به خاطر برخورد با تیرک دروازه دچار مصدومیت شود. او پیرامون این اتفاق ادامه مي دهد:« بلایی بود که از سرم گذشت. ممکن بود صورتم له و داغان شود. واقعا شانس آوردم. چند روزی پیش هم همین بلا در تمرین سرم آمد. برای بار دوم از این اتفاق فرار کردم.»

مكاني در خصوص اینکه آیا این نمایش خوب می تواند او را برای بازی با تراکتور فیکس کند مي گويد:« در خصوص ارنج تیم حرفی برای گفتن ندارم. اینکه بازی می کنم یا خیر دست من نیست که بخواهم در خصوص آن اظهار نظر کنم. چون در این بازی خوب بودم دلیل نمی شود از حال خودم را فیکس تیم برای دیدار با تراکتور بدانم. فرقی نمی کند که من باشم یا نیلسون. مهم موفقیت و سربلندی پرسپولیس است. یا با من یا بدون من!»

مکانی برد برابر صبا را خوب و به موقع مي داند:«برد خوب و به موقعی بود از این بابت که به واسطه آن شوک خوبی به تیم وارد شد. از این برد خیلی خوشحالم و می توانم بگویم که یکی از بهترین و شیرین ترین بردهایمان در فصل جاری بود.»

مكاني از صدرنششینی تیم شان در آینده نزدیک خبر می دهد و در عین حال برای استقلال هم کری می خواند:«استقلالی ها را توهم برداشته است.فکر می کنند لیگ تمام شده است و قهرمان شده اند. دیگر نمی دانند که هنوز اول راه است و خیلی به پایان فصل مانده است. آنها خودشان را قهرمان می دانند و پرسپولیس را یک تیم بحران زده! یادشان رفته که پرسپولیس یک تیم بزرگ است و به این راحتی ها وارد بحران نمی شود.»

مکانی بازی با تراکتور را سخت توصيف كرده و مي گويد:«بازی خیلی سختی داریم. تراکتور تا به اینجا نشان داده و ثابت کرده است که چه تیم خوب و قدرتمندی است. اما برای اینکه خیلی زود به روزهای خوب مان بازگردیم باید این تیم را شکست بدهیم.»