سپاهان به تیم امید بازیکن نمی‌دهد

سپاهان به تيم اميد بازيكن نمي‌دهد

آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال باید بر اساس آیین‌نامه فیفا تنظیم شود و هر کشوری نمی‌تواند آیین‌نامه خاص خودش را داشته باشد.

فوتبال ايران- سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که این تیم تنها روزهای فیفا به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد.

رسول خوروش با تاکید بر این که بر اساس اعلام نظر زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان این تیم تنها در روزهای فیفا و بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال جهانی به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد گفت که باشگاه سپاهان سعی خواهد کرد با فدراسیون در این زمینه تعامل لازم را داشته باشد.او با اشاره به این که تیم سپاهان مهدی شریفی و علی کریمی را به عنوان دو بازیکن ملی خود در ترکیب تیم سپاهان دارد، گفت: هیچ تیمی همانند ما دو بازیکن اصلی‌اش در ترکیب تیم باشگاهی‌شان قرار ندارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که علت این که همواره باشگاه‌هایی همچون سپاهان و ذوب آهن در دادن بازیکنان خود به تیم ملی امید مخالفت‌هایی دارند، اظهار کرد: اصولا بازیکنان ما در رده امید و جوانان بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و هم اکنون نیز تیم ما هشت بازیکن در تیم ملی جوانان دارد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که بر اساس آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اگر تیمی بازیکنان خود را به تیم ملی ندهد نتایج تمام بازی‌هایی که در آن بازیکن دعوت شده بازی کرده سه بر صفر خواهد شد، تصریح کرد: آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال باید بر اساس آیین‌نامه فیفا تنظیم شود و هر کشوری نمی‌تواند آیین‌نامه خاص خودش را داشته باشد.

خوروش درباره این که تیم سپاهان دو بازیکن امید خود را برای بازی‌های آسیایی اینچئون و اردوهای قبل از آن به تیم ملی امید خواهد داد یا خیر، بیان کرد: تیم ملی بازیکنان ما را از دهم شهریور تا سیزدهم مهر خواسته است اما تا جایی که ما اطلاع داریم نه بازی‌های آسیایی اینچئون و اردوهای تدارک دیده شده قبل از آن جزء روزهای فیفا نیست.