فرماندار ماهشهر: دستگاه‌های ماهشهر در اجرای پروژه‌ها جدیت داشته باشند

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خواستار جدیت دستگاه‌های این شهرستان در اجرای پروژه‌ها شد.

به گزارش ایرنا، منوچهر حیاتی اظهار کرد: پروژه پتروشیمی اروند که با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید یکی دیگر از جلوه‌های توانایی و ابتکار فرزندان این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: قرارداد احداث این پروژه با کشور آلمان بسته شد بود اما آلمانی‌ها در میانه راه به تعهدات خود عمل نکرده و این پروژه را رها کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت: اما این پروژه متوقف نشد و از توان نیروهای ایرانی استفاده شد و امروز شاهد به ثمر نشستن خواست و اراده و توان ایرانی هستیم.

حیاتی در ادامه به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و به بیان ناگفته‌هایی از مسائل دفاع مقدس پرداخت و گفت: بعد از آزادسازی فاو منطقه سوم نیروی دریایی قصد انجام عملیات در سکوهای الامیه و البکر را داشت.

وی ادامه داد: در حالی که در این عملیات فرماندهان روی شناور ناوتیپ ۱۴ کوثر مستقر بودند نیروهای بعثی موشکی را به سمت این شناور شلیک کردند که با ابتکار و درایت فرمانده ناوتیپ از اصابت موشک به شناور جلوگیری شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: این فرمانده کسی جز ‘حبیب آقاجری’ منتخب مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس نهم نبود که با ابتکار و درایت خود مانع اصابت موشک به شناور شد.

حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اقامه دعوای دستگاه‌های شهرستان ماهشهر نسبت به یکدیگر، گفت: دستگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر نباید در دادگاه نسبت به یکدیگر شکایت کنند بلکه باید موضوع را به فرمانداری ارجاع داده تا به آن رسیدگی شود.

وی همچنین جدیت در اجرای پروژه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت دستگاه قضا ورود به مساله پروژه‌های نیمه‌کاره و رها شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: پروژه احداث ساختمان اداره پست ماهشهر که مدتی است متوقف شده و همچنین پروژه‌هایی که صنایع پتروشیمی در شهر چمران به صورت نیمه‌کاره رها کرده به دستگاه قضای شهرستان بندر ماهشهر ارجاع داده می‌شود تا مورد رسیدگی قرار بگیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • گروه فرهنگی تنگاره ماهشهر متاسفانه توقف پروژه ها در ماهشهر تبدیل به یک داستان سریالی گشته و این زیبنده شهرستان صنعتی همچون بندرماهشهر نیست!! بویژه با داشتن مردم صبور و متدین و ولایی همچون مردم ماهشهر بایستی بیشتر تامل نمود بهرروی به امید توفیق همه عزیزان در عرصه سازندگی. التماس دعا