شاهین هندیجان و استقلال مسجد سلیمان با ۲ گل به تساوی رسیدند / سایر نتایج

خورنا: هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برترخوزستان عصر روز پنج شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجدسلیمان با دیدار شاهین هندیجان و استقلال مسجدسلیمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خورنا از مسجد سلیمان، تیم فوتبال شاهین در این دیدار بازی حساب شده و زیبایی را به معرض نمایش گذاشت. این در حالی بود که تا دقایق پایانی با دو گل از حریف خود پیش بود، اما در پایان با نتیجه مساوی از زمین خارج شد.

نیمه اول دیدار علیرغم برتری تکنیکی تیم شاهین، بازی بدون گل خاتمه پذیرفت.

در نیمه دوم شاهین مزد بازی خوب خود را در دقیقه ۶۵ بازی گرفت. محسن عباسپور مهاجم اسبق شاهین اهواز و بهترین بازیکن زمین توپ را در کنج دروازه استقلال جای داد تا شاهین از حریف خود پیش بیفتد.

همین بازیکن، یک بار دیگر در دقیقه ۷۵ شادی را به اردوی شاهین باز آورد و دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند تا بازی ۲ بر ۰ به سود شاهین ادامه پیدا کند.

اما تیم استقلال که در خانه بازی میکرد و برای فرار از سقوط به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشت، با استفاده از جنجال تماشاگران خود و ضعف خط دفاعی شاهین در دقایق ۸۵ از روی نقطه پنالتی و ۹۲ بازی را به تساوی کشاند.

گفتنی است تماشاگران مسجدسلیمانی در این دیدار با الفاظ  بسیار زشت و رکیک از تیم داوری و شاهین پذیرایی کردند و جو بسیار شلوغ و متشنجی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند.

پس از پایان بازی تیم داوری و شاهین به مدت نیم ساعت در رختکن حبس بودند تا با اسکورت نیروی انتظامی از ورزشگاه خارج شوند.

تیم شاهین هفته آینده در هندیجان به مصاف قهرمان این دوره از مسابقات، سیمان بهبهان میرود. در جدول رده بندی لیگ برتر خوزستان، سیمان بهبهان با ۶۳ امتیاز، پیروزی ماهشهر با ۵۳ امتیاز، استقلال رامهرمز با ۴۷ امتیاز و شیبان باوی با ۴۵ امتیاز مکانهای اول تا چهارم را در اختیار دارند.

نتایج کامل هفته بیست و هشتم مسابقات

سیمان بهبهان ۲……… شلمچه خرمشهر۱

فرهنگ رامهرمز ۱ ……شاهین ماهشهر ۱

انشان ایذه ۳ ……..استقلال ملاثانی ۱

استقلال رامهرمز۴ …..استقلال شوش ۱

نفتون مسجدسلیمان ۴….استقلال حمیدیه ۱

شیبان باوی ۲ …….پرسپولیس ویس ۱

استقلال مسجدسلیمان ۲ …..شاهین هندیجان ۲

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *