مسافربرهای شخصی آبادان جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خورنا به نقل از فارس، شهرام شاکری اظهار داشت: به‌منظور ترغیب شهروندان به استفاده از تاکسی‌‌های شهری، به‌زودی طرح جمع‌آوری مسافربرهای شخصی در آبادان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه برخی از شهروندان از تعداد تاکسی‌های در سطح شهر گلایه دارند، گفت: وجود مسافربرهای شخصی در سطح شهر باعث کاهش انگیزه کار تاکسی‌داران می‌شود.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان اضافه کرد: تاکسی‌دار باید در انجام کار و وظیفه خود احساس امینت کند و تنها از این طریق می‌تواند به شهروند خدمات مطلوب و مناسب ارائه دهد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح مسافربران شخصی ارشاد و راهنمایی می‌شوند تا به سازمان تاکسیرانی مراجعه و در راستای اخذ مجوز لازم در این خصوص اقدام کنند.
شاکری یوسفی با اشاره به اینکه وجود مسافربرهای شخصی به‌مراتب نارضایتی برخی از شهروندان را نیز در پی داشته گفت: با افزایش میل و رغبت بیشتر در تاکسی‌دار می‌توان امنیت مسافر و محیط شهری را بیش از پیش تضمین کرد.
وی با بیان اینکه شهروندان نیز باید در اجرای این طرح هر چه بیشتر با سازمان تاکسیرانی شهر و همچنین تاکسی‌داران آبادانی تعامل و همکاری کنند، گفت: اجرای این طرح جز با همکاری شهروندان محقق نمی‌شود.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان با اشاره به اینکه با عملی کردن طرح جمع‌آوری مسافربرهای شخصی با رانندگانی که به صورت غیرمجاز مسافر حمل می‌کنند برخورد شده و در صورت لزوم خودروی آنها توقیف می‌شود.
به گفته وی رانندگان متخلف طبق دستور شورای تأمین و فرماندهی نیروی انتظامی با پشتیبانی پلیس راهور در اجرای بهینه این طرح همگام و همراه با سازمان تاکسیرانی گام برمی‌دارند.
شاکری یوسفی در پایان اظهار داشت: همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر در سیستم ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.