فرماندار هندیجان خواستار توجه مسئولان استانی به مشکلات جوانان هندیجانی شد

: فرماندار هندیجان خواستار برگزاری جلسات منظم و ارجاع مصوبات به استان در زمینه برطرف کردن مشکلات جوانان این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان یکی از جنوبی و محروم‌ترین مناطق استان خوزستان است.

وی افزود: این منطقه با وجود برخورداری از قابلیت‌های بالای اجتماعی و اقتصادی همواره از نظرها مغفول مانده و تنها با اندک توجهی می‌توان آن را به تعالی و پیشرفت در خور شأن نزدیک کرد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه زمینه‌های سرمایه‌گذاری و پیشرفت در این منطقه هموار و آماده است، گفت: مسئولان استانی باید بیش از پیش در زمینه تعالی بخش‌های مختلف منطقه تلاش کرده و جوانان را حمایت کنند.

فرماندار هندیجان در ادامه ضمن تأکید بر حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی در بین جوانان عنوان کرد: ارزش‌های دینی و الهی در میان جوانان نسبت به گذشته رشد زیادی یافته است.

وی خاطر نشان کرد: جوانان این مرز و بوم با تکیه بر اصول اعتقادی و اسلامی خود همواره از گرایش به زمینه‌های خلاف خودداری می‌کنند.

فرج‌الهی اضافه کرد: به دنبال اجرای طرحی در راستای برطرف کردن معضل بیکاری و مشکلات جوانان در رأس کار، همچنین توسعه امکانات برای قشر جوان در هندیجان هستیم.

وی با پیشنهاد برگزاری جلسات منظم در هندیجان به‌ منظور برطرف کردن مشکلات جوانان این منطقه بیان کرد: با برگزاری حداقل ماهانه یک جلسه می‌توان مصوبات جلسه را به حوزه مشاور استانداری خوزستان ارائه کرد تا از این طریق پیگیری‌های لازم در راستای بهبود و پیشرفت اوضاع برای جوانان هندیجان صورت گیرد.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های نظام و مملکت هستند، گفت: امیدواریم با تعامل و حمایت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی استانی به زودی در زمینه برطرف کردن مشکلات در پیش‌روی این منطقه گام برداشته شود.