اعلام نتایج رأی‌گیری آبادان پیش از موعد مقرر

خورنا: فرماندار ویژه آبادان از اعلام نتایج رأی‌گیری دومین دور انتخابات آبادان پیش از موعد مقرر خبر داد.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: میزان مشارکت و احساس تعهدی که مردم منطقه در این دوره از انتخابات داشتند از دوره مشابه سال قبل بسیار بیشتر بوده است.

وی افزود: عدد و ارقام میزان مشارکت بعد از پایان محاسبات نتایج آرا به‌طور دقیق اعلام می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات وقتی زمان رأی‌گیری به پایان می‌رسد افرادی که در صف بوده به داخل شعبه دعوت شده می‌شوند و دیگر به کسی اجازه ورود به شعب داده نمی‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا شعب اخذ رأی منطقه با کمبود تعرفه مواجه شده‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و برآورد و تجربیات تخصصی خوشبختانه اصلاً کمبود تعرفه نداشتیم.

ایلخاص‌زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه رأی‌گیری به پایان موعد خود رسیده در اولین فرصت اسامی نامزدهای راه یافته به مجلس نهم را اعلام می‌کنیم.

وی خطاب به شهروندان گفت: قول می‌دهیم زودتر از موعد مقرر نتایج رأی‌گیری را اعلام کنیم.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تاکنون گزارش تخلف انتخاباتی جدی گزارش نشده است، افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب شهروندان در این دوره شعب بسیار خوب و بی‌دغدغه‌ای داشتیم.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده آموزش و پرورش به کارکنان و پرسنلی که از این سازمان در امر انتخابات دخیل بودند، فردا تعطیل خواهند بود.