مسکن مهر بهبهان در ردیف طرح‌های ماندگار دولت

خورنا: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مسکن مهر بهبهان در ردیف طرح‌های ماندگار دولت قرار دارد از وجود تعداد ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در حال احداث در سراسر کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهری و مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: امروز این افتخار را داریم که در بین مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بهبهان حضور پیدا کرده و پروژه عظیم و بزرگ مسکن مهر را افتتاح کنیم.

وی افزود: دیدن کار و تلاش مسئولان با همت و خدمتگزار این منطقه، رغبت و انگیزه مسئولان دولتی را برای برداشتن گام‌های بزرگتر تشویق می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مسکن مهر یکی از کارهای ارزشمند دولت احمدی‌نژاد بوده خاطرنشان کرد: امروز تعداد ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در سراسر کشور در حال احداث یا ساخت بوده که نشان از همت والای مسئولان این عرصه دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهر در راستای حمایت دولت از اقشار کم‌درآمد و فاقد مسکن بوده که همواره تاکنون به‌خوبی از عهده این مسئولیت برآمده است.

رحیمی با اشاره به اینکه از تعداد واحدهای نامبرده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در روستاها و مابقی آن در شهرهای سراسر کشور قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم نهضت مسکن مهر که در دولت دهم به خود شکل واقعی گرفت در دولت‌های آینده نیز تکرار شود.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد شش هزار انبوه‌ساز در سراسر کشور مشغول به ساخت مسکن هستند، گفت: این روند زمینه‌های اشتغال مناسبی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه به حرکت رو به رشد و تکاملی مسکن مهر در شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: امروز مسئولان و مردم از روند پیشرفت مسکن مهر در شهرها، روستاهای و بخش‌های مختلف کشور بسیار خرسند و راضی‌اند و همین امر برای ما کافی است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات و سفارشات دین مبین اسلام مبنی بر حمایت از اقشار بی‌سرپناه اظهار کرد: در اسلام بر ایجاد سرپناه برای افراد بی‌بضاعت سفارش فراوان شده تا این افراد بتوانند آرامش را در خانه‌های خود بیایند.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز در کل کشور بیش از ۷۰۰ طرح مسکن مهر در حال فعالیت بوده که با رشد و پیشرفت ۷۰ درصدی کار خود را ادامه می‌دهند، گفت: این طرح‌ها به دلیل پیشرفت بسیار خوب و مطلوب پروژه‌ای با عنوان “طرح مسکن مهر ماندگار” یاد می‌شوند.

وی خطاب به مسئولان استانی خاطرنشان کرد:از مسئولان استانی می‌خواهیم با توجه به روند رو به رشد مسکن مهر بهبهان، تلاش شود این پروژه نیز جزو طرح‌های ماندگار مسکن مهر دولت دهم نام بگیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین اضافه کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته در این منطقه هیچ شهروندی فاقد مسکن وجود ندارد و این امر نشان از همت بی‌دریغ مسئولان پروژه مسکن مهر در بهبهان دارد.