برخورد قاطع با گرانفروشی در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از برخورد قاطع با گرانفروشی در بازار این منطقه خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: طبق بازدید سرزده‌ای که از بازار این منطقه با حضور بازرسان فرمانداری صورت گرفت، با افزایش خودسرانه قیمت برخی از کالاها توسط کسبه، نظیر گوشت، مرغ و لبنیات در سطح بازار مواجه شدیم.

وی افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان در اسرع وقت برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، با مرتکبین برخورد قانونی را انجام داده و گزارشات لازم را به فرمانداری این منطقه اعلام خواهد کرد.

فرماندار هندیجان ضمن تأکید بر ممانعت با گرانفروشی در این شهرستان عنوان کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت این منطقه، باید برنامه‌ریزی‌های لازم به ‌منظور جذب کافی سهمیه گوشت و مرغ را برای جلوگیری از کمبود آن در بازار به عمل آورد.

وی با اشاره به نپذیرفتن توجیه نامعقول در امر افزایش خودسرانه قیمت، بیان کرد: با متخلفینی که قصد آشوب و نابسامانی در اوضاع اقتصاد و بازار این منطقه را دارند، طبق قوانین موجود، برخورد و مجازات خواهد شد.

فرج‌الهی ضمن قدردانی از حضور مردم در راستای همکاری با فرمانداری این شهرستان تصریح کرد: تمام تلاش ما به منظور رفع مشکلات و معضلات شهروندان هندیجانی است.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور گرانفروشی در بازار این منطقه مراتب را به اداره بازرگانی و یا فرمانداری گزارش دهند.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها دلیل بر گرانفروشی اقلام مصرفی و مایحتاج مردم نیست، عنوان کرد: باید با تعامل و مشارکت بخش‌های مختلف اجرایی بتوان آسایش و آرامش را در منطقه برقرار کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *