تبدیل شیلات هندیجان به قطب مهم اقتصادی کشور

خورنا: فرماندار هندیجان از شیلات این منطقه به‌ عنوان قطب مهم اقتصادی کشور در صورت حمایت مضاعف مسئولان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی این منطقه تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی شهرستان هندیجان افزود: این منطقه به لحاظ برخورداری از آب و هوای مطلوب و اراضی مناسبت برای کشاورزی در این زمینه بسیار مستعد است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با سفر اخیر استاندار خوزستان به این منطقه مصوبات ویژه و قابل ملاحظه‌ای به این امر اختصاص یافته است.

فرج‌الهی اضافه کرد: در سایر بخش‌های کشاورزی، دامداری، تولید صنایع و … طرح‌های دیگری تصویب شده که با پرداخت تسهیلات در این زمینه می‌توان در بخش اشتغال‌زایی شاهد ارتقا و تعالی خوبی بود.

وی گفت: امسال وضعیت بارندگی در این منطقه مساعدتر بود و به همین خاطر در رودخانه زهره هندیجان زمینه‌های کشت محصولات و توسعه کشاورزی فراهم‌تر شد.

فرماندار هندیجان با اشاره به ظرفیت‌های پنهان توسعه شیلات در این منطقه عنوان کرد: این منطقه در بحث شیلات نیز می‌تواند با تخصیص اعتبارات ویژه دولت که البته در حال انجام است، به قطب مهم شیلات کشور مبدل شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی روز به روز شاهد پیشرفت بخش‌های مختلف رفاهی و اقتصادی این بندر و رضایت خاطر شهروندان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *