سهم آورده مهم‌ترین عامل کندی مسکن مهر هندیجان

خورنا: معاون فرماندار هندیجان پرداخت سهم آورده اعضای تعاونی‌ها را به‌ عنوان مهم‌ترین عامل کندی مسکن مهر این منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالحسن دریایی صبح امروز در جلسه مسکن مهر که با حضور مسئولان مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: ۵۶۰ واحد مسکن مهر در هندیجان تا آخر سال ۹۱ به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مسکن مهر در منطقه در راستای کمک و حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه است، افزود: ساخت مسکن مهر بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در پایان تابستان امسال به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات هیئت دولت در این منطقه باید همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

معاون فرماندار هندیجان گفت: ۲۵۲ واحد مسکونی دیگر نیز که ۷۵ درصد پیشرفت داشته است در آینده نزدیک به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهرستان هندیجان باید در راستای اجرای مصوبات استاندار و تأکید به تکمیل ساخت واحدهای این پروژه تلاش جدی کند، گفت: البته اگر تعاونی‌های مسکن تمام تلاش خود را بکنند همه واحد‌ها تا پایان سال ۹۱ به اتمام رسیده و واگذار خواهد شد.

دریایی خطاب به اعضای تعاونی‌ها نیز خاطر نشان کرد: اعضای تعاونی‌های مسکن مهر منطقه نیز باید نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام عاجل کنند تا این پروژه در موعد مقرر و در آینده‌ای نزدیک به مرحله افتتاح و تکمیل برسد.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روند اجرای این پروژه را سرعت بخشد، پرداخت به موقع سهم آورده اعضای تعاونی‌ها است.

معاون فرماندار هندیجان در پایان اظهار کرد: باید با تلاش و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف شهرستان در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و رفاهی منطقه تلاش کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *