لیگ برتر بسکتبال کشور؛ پیروزی صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل پتروشیمی بندرامام/ سایر نتایج

خورنا: با پیروزی صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل پتروشیمی بندرامام در دیدار برگشت بسکتبال پلی آف ، نتیجه نهایی این دو تیم به دیدار نهایی کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دور برگشت مسابقات پلی آف بین دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه شهرک بعثت در حضور سه هزار تماشاگر برگزار شد کواتر نخست  این مسابقه مهیج و دیدنی با حساب ۲۳ بر ۱۵ بسود شاگردان بهرام رمضان به پایان رسید در کواتر دوم تلاش هر دو تیم برای برتری در این کواتر کافی نبود تا نتیجه کواتر دوم ۱۶ بر ۱۶ مساوی گردد نیمه نخست این مسابقه با حساب ۳۹ بر ۳۱ بسود صنایع پتروشیمی ماهشهر به پایان رسید.

در کواتر سوم حملات بازیکنان مهران شاهین طبع نتیجه بخش بود و توانستند کواتر سوم را با نتیجه ۱۱ بر ۸ پیروز شوند کواتر چهارم این مسابقه اتفاقات جالبی را به همراه داشت در ۹۸ ثانیه مانده به پایان این مسابقه تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه ۶۶ بر ۶۲ از حریف خود پیش بود اما بازیکنان پتروشیمی بندرامام توانستند با دو حرکت خوب تیمی و دو پرتاب دو امتیازی نتیجه را در عدد ۶۶ مساوی کردند تیم صنایع پتروشیمی بلافاصله پس از تساوی باز هم روی یک پرتاب دو امتیازی از حریف خود دو امتیاز پیش افتادند.

در ادامه مسابقه پتروشیمی بندرامام صاحب دو پرتاب پنالتی شد که یک پرتاب گل شد و پرتاب دوم به اوت رفت تا صنایع پتروشیمی ماهشهر همچنان ۶۸ بر ۶۷ پیشتاز باشد در حالی که فقط ۳۹ ثانیه تا پایان این مسابقه باقی مانده بود پتروشیمی بندرامام روی یک کار تیمی توانستند پرتاب سه امتیازی را به گل تبدیل کنند تا در فاصله ۲۴ ثانیه مانده به پایان این مسابقه ۷۰ بر ۶۸ از حریف خود پیش بیفتند اما این پایان ماجرا نبود تیم صنایع پتروشیمی پس از گرفته یک تایم و روی شروع مجدد ایمان زندی را صاحب توپ کردند و این بازیکن توانست به زیبایی پرتاب سه امتیازی خود را به گل تبدیل کند تا صنایع پتروشیمی ماهشهر برنده این مسابقه گردد.

* پتروشیمی بندرامام ۷۰ – صنایع پتروشیمی ماهشهر ۷۱

* فولاد ماهان اصفهان ۹۵ – شرکت ملی حفاری اهواز ۶۵

* دانشگاه آزاد تهران ۸۱ – ذوب آهن اصفهان ۷۶

بدین ترتیب تیم‎های فولاد ماهان و دانشگاه آزاد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و رقابت ماهشهری‎ها برای تعیین صعود کرده نیز به دیدار سوم کشیده شد که روز جمعه برگزار می‎شود.

در چارچوب مرحله پلی‎آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور دیدار برگشت تیم‎های مهرام و شهرداری گرگان روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.