سازمان بهداشت نفت ماهشهر موفق به کسب تندیس نقره‌ای کیفیت شد

خورنا: مسئول واحد IMS سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر گفت: این سازمان موفق به دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت از شرکت Q.A اتریش شد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، صادق باقری اظهار کرد: مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در سال ۱۳۸۴ با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه، مصمم به برداشتن گام‌های موثرتری برای تامین رضایت مشتریان و ذی نفعان خود شد.

وی افزود: سیستم مدیریت کیفیت( ISO 9001)، سیستم مدیریت زیست محیطی(ISO 14001) و سیستم مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی(OHSAS 18001) باعث شد تا علاوه بر احترام به محیط زیست، توجه به استانداردها و متغیرهای زیست محیطی و حفظ و ارتقای سطح بهداشت و ایمنی بیماران و کارکنان، خدمات بهداشت و درمان به صورت هدفمند به مشتریان عرضه شود و رضایت آنها را کسب کند.

باقری در ادامه باور و اعتقاد مدیریت به کار سیستمی، تلاش و همدلی کارکنان را علت کسب موفقیت‌های بهداشت و درمان ماهشهر برشمرد و یادآور شد: بهداشت و درمان در سال ۱۳۸۹ علاوه بر تمدید اعتبار گواهینامه IMS خود، موفق به کسب تندیس برنزین کیفیت از شرکت Q.A اتریش شد و در سال ۱۳۹۰ با تقویت نگرش سیستمی و انجام کارهای برنامه‌ریزی شده و هدفمند، این موفقیت را با دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت از شرکت مزبور به سطحی بالاتر ارتقا داد.