رسیدگی مضاعف به وضعیت بهداشت روستاهای هندیجان

خورنا: بخشدار هندیجان خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت بهداشت و سلامت سطح روستاهای این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهنام خضعلی ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: مسئله بهداشت همواره یکی از دغدغه‌های مردم این منطقه بوده است.

وی افزود: از مهم‌ترین وظایف مسئولان به ‌ویژه شهرداری‌ها، رسیدگی به امر بهداشت و توجه مضاعف به این حیطه مردمی است.

بخشدار هندیجان بیان کرد: مدیریت سازماندهی برای جمع‌آوری و دفن زباله که بیشتر از نوع پسماندهای کشاورزی است باید دو روز در هفته را به جمع‌آوری ضایعات با هماهنگی اهالی روستای این منطقه اختصاص دهد.

وی خطاب به دهیاران این منطقه ادامه داد: از دهیاران این منطقه می‌خواهیم که با ایجاد محلی مناسب در فاصله یک کیلومتری روستا به‌ منظور دفن زباله‌های شهروندی، در راستای ایجاد پاکیزگی محیط و سلامت ساکنان منطقه اقدامی عاجل کنند.

خضعلی خاطرنشان کرد: البته این مهم باید با هماهنگی اداره محیط زیست این شهرستان صورت گیرد.

به گفته وی، فرهنگ زیست‌محیطی خواهان توجه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در بین دانش‌آموزان مدارس روستاها به ‌منظور آموزش است.

بخشدار هندیجان همچنین با اشاره به همکاری مسئولان ادارات و سازمان‌های این منطقه با بخشداری بیان کرد: با سرکشی به مناطق محروم روستاها و آشنا شدن با نیازها و کمبودها و همچنین رسیدگی برای برطرف کردن مشکلات می‌توان بیش از پیش مردم این ناحیه را به سوی آبادانی سوق داد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری با جذب اعتبارات مضاعف به توسعه هر چه بیشتر روستاهای این منطقه بپردازیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *