آسفالت معابر و خیابان‌های فرسوده هندیجان

خورنا: شهردار هندیجان از آسفالت معابر و خیابان‌های فرسوده این منطقه خبر داد.

حسن نبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌ منظور رفاه حال شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌ایم خیابان‌های منطقه کوی فرهنگیان، بخش‌هایی از هندیجان جنوبی، کوچه‌ها و معابر منطقه کوی پاسداران و شهرک جنوبی را آسفالت و ترمیم کنیم.

وی افزود: شهرداری این منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار هندیجان در ادامه با تأکید بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و شهرداری این منطقه تصریح کرد: شهر متعلق به شهروندان بوده و شهرداری‌ها نیز در این زمینه بیش از دیگر امور نیازمند حمایت و تعامل همه‌جانبه آن‌ها هستند.

به گفته وی، در راستای آبادی و عمران هر چه بیشتر منطقه باید دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز به همیاری این ارگان مردمی اقدام کنند.

نبوتی با اشاره به اقدامات این اداره در ایام نوروز اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز با تشکیل ستاد نوروزی شهرستان برنامه‌ریزی‌هایی برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی صورت گرفت و موارد مورد نیاز پیش‌بینی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نوروز بسیار مورد استقبال مهمانان و مسافران واقع شد، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در این مدت با شهرداری منطقه همکاری مطلوبی داشتند.

شهردار هندیجان تصریح کرد: از میان پارک‌های شهرستان هندیجان پارک‌های ۱۸ فروردین، دولت و ملت برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده شد و امکانات متعدد رفاهی، بهداشتی و تفریحی متناسب با نیازهای مهمانان نوروزی و شهروندان در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت بخش‌های دیگر اجرایی و منطقه‌ای روز به روز شاهد ارتقای سطح اجتماعی و عمرانی این منطقه باشیم.