پس از برخورد با یک واحد تجاری غیر مجاز؛

سوء قصد به شهردار دهدز/ شهردار ۳۰ ساله برای همیشه نقص عضو شد!

خورنا غلامحسین اسدی زاده، شهردار دهدز درحالی که از منزل به محل کار خود در حرکت بود مورد حمله  قرار می گیرد.

به گفته منابع آگاه، ضارب و یا ضاربان  اسدی زاده شناسایی و دستگیر شدند اما تا کنون از جزییات این حادثه اطلاعاتی در دست نیست.

شهردار دهدز، پس از این حمله در بیمارستان آریا مورد مداوا قرار گرفت.

غلامحسین اسدی زاده، شهردار دهدز، در خصوص جزئیات این سوء قصد، اظهارداشت: طی ماه های اخیر فردی بدون پروانه و به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری ملک مسکونی خود به واحد تجاری کرده  بود و به همین دلیل شهرداری با مالک آن برخورد قانونی کرد تا از ادامه کار وی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: این فرد که طی این مدت بارها در محل شهرداری اقدام به اخلال و تشنج کرده بود در نهایت  با همکاری برادرش به وسیله یک خودروی پژه در مقابل ورودی ساختمان شهرداری دهدز اقدام به این سوء قصد کرد.

شهردار دهدز، تصریح کرد: برخورد واحد اجرائیات شهرداری این شهر انگیزه مالکان این ملک برای سوء قصد بوده است که خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی عوامل این حادثه دستگیر و به منظور اجرای مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

گفتنی است، پای راست شهردار دهدز در این حادثه از شش ناحیه شکسته شد و به گفته پزشک معالج وی، غلامحسین اسدی زاده  به صورت دائم نقص عضو می شود.

اسدی زاده، شهردار  جوان دهدز پدر دو فرزند دختر است!

گفتنی است، شهردار دهدز از حامیان بخش خصوصی برای  حضور سرمایه گذاری در این شهرستان است.

غلامحسین اسدی زاده فوق لیسانس رشته عمران  از دانشگاه آزاد اهواز و متولد سال ۱۳۶۱ است و از جوان ترین شهرداران شهرهای استان خوزستان محسوب می شود.