پتروشیمی بندر امام، پیروز دربی بسکتبال ماهشهر شد

خورنا: دربی بسکتبال ماهشهر بین دو تیم همشهری پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر در حضور پر شور تماشاگران علاقمند این رشته در ورزشگاه بعثت ماهشهر به انجام رسید.

در این دیدار حساس و دیدنی در کواتر اول تیم پتروشیمی بندرامام توانست بازی را با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ به پایان برساند.

شاگردان بهرام رمضان در کواتر دوم دست به حملات بسیاری زدند و با انجام یک بازی منطقی و روان توانستند کواتر دوم را با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود خود به اتمام برسانند تا نیمه نخست را با برد به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم و با شروع کواتر سوم یاران مهران شاهین طبع  بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ پیروز کواتر سوم باشند.

در کواتر چهارم این مسابقه اتفاقات جالبی رخ داد که باعث شد تماشاگرانی که ورزشگاه را ترک کرده بودند، به ورزشگاه بازگردند.

در حالی که پتروشیمی بندرامام در این مسابقه ۴ امتیاز از حریف خود پیش بود تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر توسط ایمان زندی دو پرتاب  زیبای سه امتیازی داشت که باعث شد تیم صنایع پتروشیمی دو امتیاز پیش بیفتد، این در حالی بود که ۸۰ ثانیه بیشتر تا پایان بازی نمانده بود اما این پایان ماجرا نبود و تیم با تجربه پتروشیمی بندرامام تسلیم نشد.

در ادامه این مسابقه یاران مهران شاهین طبع، در حالی که ثانیه های اندکی از این مسابقه باقی مانده بود روی دو حرکت تیمی توانستند دو پرتاب دو امتیازی را وارد سبد نماید و در ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی دو امتیاز از حریف خود پیش بیفتد.

در حالی که همه تماشاگران بازی را تمام شده میدانستند روی بازیکن صنایع پتروشیمی خطا شد و داور اعلام دو ضربه پنالتی برای تیم صنایع پتروشیمی نمود تا باز هم امید به نیمکت تیم صنایع پتروشیمی باز گردد در حالی که اگر این دو پنالتی تبدیل به گل میشد بازی به تساوی کشیده میشد اما اسلاوکو بازیکن بلند قامت تیم صنایع پتروشیمی این دو پنالتی را از دست داد و در ثایه های پایانی هم پتروشیمی بندرامام با یک پرتاب دو امتیازی دیگر اختلاف را به عدد چهار رساند تا در این مسابقه با نتیجه ۶۲ بر ۵۸ پیروز میدان باشد.

*در ابتدای بازی بخاطر درگذشت پدر مهدی زکی زاده کاپیتان با ارزش صنایع پتروشیمی ماهشهر یک دقیقه سکوت اعلام شد.

*از نکات قابل توجه این مسابقه حضور پر شور علاقه مندان به ورزش و رشته بسکتبال بود.

*از نکات قابل توجه دیگر، نظم در چیدمان تماشاگران بود .

نتایج کامل دیدارهای امروز:

مهرام تهران ۹۴ – شهرداری گرگان ۷۳(سالن آزادی تهران)

صنایع پتروشیمی ۵۸ – پتروشیمی بندرامام ۶۲ (سالن بعثت ماهشهر)

ذوب‌آهن اصفهان ۴۹ – دانشگاه آزاد ۷۳ (سالن ملت اصفهان)

ملی حفاری اهواز ۸۳ – فولاد ماهان ۹۲  (۲۲ بهمن اهواز)