حکم معاون سیاسی استاندار خوزستان صادر شد

خورنا: سرانجام بعد از ۹ ماه بلاتکلیفی، حکم معاون سیاسی استاندار خوزستان به نام سید کریم حسینی از نیروهای بومی استانداری صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه در مردادماه سال گذشته سید محمد علی پور موسوی معاون سیاسی استاندار خوزستان از سوی وزیر کشور حکم گرفت و به عنوان مدیر کل سابق سیاسی وزارت کشور منصوب شد تا به امروز این پست حساس و کلیدی در استان خالی بود و حتی انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در حالی در استان برگزار شد که این پست بدون متصدی بود.
سرانجام روز شنبه از استانداری خوزستان خبر رسید که سیدکریم حسینی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار منصوب شد.

حسینی پیش از معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان، مدیرکل پارلمانی وزرات بهداشت، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در استان خوزستان، معاون بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی استان و فرماندهی بسیج مناطق مختلف اهواز را در کارنامه خود دارد.

حسینی همچنین سابقه کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز را نیز در سوابق سیاسی خود دارد و مدتی قبل بحث حضور وی به عنوان شهردار اهواز در این سازمان پر تنش سرزبان ها افتاد که این امر محقق نشد.

پیش از این از عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز و حمید قناعتی سرپرست فعلی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان دیگر گزینه های این سمت نام برده می شد.

در آخرین روز سال قبل نیز معاونت عمرانی استانداری خوزستان بعد از هشت ماه اداره شدن توسط سرپرستی، صاحب مدیر شد و محسن پویا مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان زمام امور عمرانی استان را به دست گرفت.

همچنین این روزها بحث تغییر استاندار خوزستان به شدت نقل محافل خبری و سیاسی استان شده که البته طرح چنین موضوعاتی تازگی ندارد و سید جعفر حجازی از ابتدای تصدی این سمت تاکنون همواره چنین جوی را تجربه کرده است.

سید جعفر حجازی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر تغییر استاندار خوزستان به خبرنگار مهر گفت: این مسئله در هیچ جایی در دولت مطرح نشده و به طور قطعی تکذیب می شود.

وی در خصوص علت بروز اینگونه شایعات در مقاطع مختلف اظهار کرد: به طور طبیعی بعد از برگزاری هر انتخابات مهمی در کشور، بروز شایعاتی از این دست رواج پیدا می کند. در حالی که این فضا کاذب است و این اخبار از واقعیت به دور است هر چند برخی می خواهند از این فضای کاذب به وجود آمده استفاده کنند تا به مقاصد خود برسند.

استاندار خوزستان، سال جاری را سال پایانی دولت دهم دانست و گفت: به نظر من هرگونه تغییر در سطح استانداران و وزیران در این شرایط منتفی است ضمن اینکه رئیس جمهور در سال جدید اختیاراتی مناسب و مهمی به استاندار خوزستان تفویض کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *