اعطای ۹۰۰ میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان هندیجانی

خورنا: مدیر کمیته امداد هندیجان از اعطای ۹۰۰ میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان در این منطقه خبر داد.

اسماعیل عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه و بی‌شائبه مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان و شهرستان هندیجان به تعداد ۶۰ نفر از نوعروسان بی‌سرپرست این منطقه جهیزیه اعطا شد.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای حمایت از افراد بی‌سرپرست و بی‌بضاعت در این منطقه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان بیان کرد: در راستای این اقدام، تهیه جهیزیه این افراد بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

وی ادامه داد: همچنین به ۳۰ نوعروس دیگر در این منطقه مبلغی معادل ۳۰۰ میلیون ریال جهیزیه اعطا شده که با این حساب به هر نوعروس معادل ۱۰ میلیون ریال جهیزیه تعلق می‌گیرد.

عبادی بیان کرد: امیدواریم با اقدامات در دستور کار بیش از پیش شاهد رفع محرومیت از این منطقه باشیم.

وی در ادامه خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: باید در این زمینه همه مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف منطقه به یاری هم آمده و دستگیری از محرومان و مستضعفان را به طور جدی دنبال کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان بیان کرد: تلاش مجموعه دولت و مشارکت بیش از پیش، محرومیت مردم به طور کامل از نقاط محروم کشور بوده به‌طوری‌که هیچ نیازمندی در جامعه باقی نماند.

وی اضافه کرد: با تأمین هزینه بخشی از نوعروسان زیرپوشش این کمیته می‌توان بیش از پیش گره از کار زندگی آنها گشود.

عبادی اضافه کرد: در سال جاری با نامگذاری مدبرانه مقام معظم رهبری با عنوان “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” باید از تولیدات داخلی حمایت کرد.

وی در پایان اظهار کرد: می‌توان با حمایت از بازار داخلی و خرید کالای ایرانی در سال جاری بیش از پیش شعار امسال را محقق کرد.