آخرین مهلت نصب جی‌.پی.اس خودروهای پلاک اروند تا ۷ اردیبهشت‌ماه

خورنا: سرپرست منطقه آزاد اروند از آخرین مهلت برای نصب جی‌.پی.اس خودروهای پلاک اروند تا هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در این منطقه خبر داد.

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای رفاه حال صاحبان و مالکان خودروهای پلاک اروند در مناطق آبادان و خرمشهر این سازمان برنامه نصب جی.پی.اس روی خودروهای منطقه آزاد اروند را در نظر گرفته است.

وی افزود: البته تعدادی از خودروهای پلاک اروند تاکنون به این مرکز مراجعه نکرده و نسبت به نصب جی‌.پی.اس اقدام نکرده‌اند.

سرپرست منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تمام مالکان خودروهای پلاک اروند که تاکنون در خصوص تغییر برنامه‌ریزی سیستم دستگاه جی.پی.اس از شعاع ۴۰ کیلومتر تا مرکز استان هیچگونه اقدامی انجام نداده‌اند باید با مراجعه وب‌سایت منطقه آزاد اروند به نشانی www. arvandfreezone.com تا مورخ هفتم اردیبهشت‌ماه با نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

وی ادامه داد: مهلت تعیین شده به‌منظور ثبت‌نام آخرین فرصت خواهد بود و در صورت عدم ‌مراجعه و ثبت‌نام، هیچگونه تسهیلاتی به این نوع خودروها ارائه نخواهد شد، همچنین کلیه عواقب و مسائل ناشی از آن متوجه مالک خودرو خواهد بود.

حسینی‌فر بیان کرد: مهلت تعیین شده به‌منظور ثبت‌نام آخرین فرصت خواهد بود و در صورت عدم‌مراجعه و ثبت‌نام، هیچگونه تسهیلاتی به این نوع خودروها ارائه نخواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین کلیه عواقب و مسائل ناشی از آن متوجه مالک خودرو خواهد بود.

سرپرست منطقه آزاد اروند در خصوص تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند نیز عنوان کرد: این مصوبه برای ساکنان آبادان و خرمشهر تعریف شده و اگر برای کل ساکنان استان خوزستان این مصوبه اجرایی می‌شد، قطعاً با خرید بالای خودروهای وارداتی، تولیدات داخلی خودرو دچار مشکل می‌شد و عملاً دولت با این موضوع مخالفت می‌کرد.

وی گفت: امیدواریم در این راستا شهروندان به‌ویژه مالکان خودروهای پلاک اروند با سازمان مربوطه تعامل لازم را برقرار کنند.

حسینی‌فر در پایان اظهار کرد: همه تلاش و برنامه‌های این سازمان در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان آبادان و خرمشهری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *