ظرفیت‌های پنهان هندیجان شناخته شود

: رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مطمئناً بازدید مسئولان استانی و کشوری از این منطقه در جریان کنگره ملی شعر خلیج فارس می‌تواند آثار خیر و برکتی را برای این منطقه به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئولان شهری و استانی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مسئله فرهنگ یکی از مهم‌ترین مسائل در جوامع بشری است.

وی افزود: فرهنگ ایران اسلامی همواره مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است که این امر نشان از همت والا و مدبرانه امام راحل، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در طول مدت قبل و پس از پیروزی انقلاب دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با اقتدار و افتخار در جهان می‌درخشد که این مهم با تلاش دولت همیشه متعهد به ملتش ایجاد شده است.

وی ادامه داد: آن‌هایی که فکر نابودی ایران را دارند امروز باید بدانند که سخت در اشتباه هستند.

بهبهانی‌پور خاطرنشان کرد: ما باید قدردان نظام باشیم و از ارزش‌های آن با جان و دل تا آخرین قطره خون حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت نبود چنین ولایت و نظامی بر سر ملت، کشور بیش از پیش به سوی دو‌دستگی پیش می‌رفت، گفت: باید منافع خود را با منافع نظام جمهوری اسلامی گره زده و در این مسیر به سوی پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

*کنگره ملی شعر خلیج فارس گامی برای شناساندن هندیجان

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: کنگره ملی شعر خلیج فارس که به ‌زودی برگزار می‌شود در راستای ارتقای سطح شعر و ادب ملی است.

وی اضافه کرد: مطمئناً بازدید مسئولان استانی و کشوری از این منطقه در جریان این کنگره می‌تواند آثار خیر و برکتی را برای هندیجان به ارمغان آورد.

خورنا: بهبهانی‌پور افزود: هندیجان از جنوبی‌ترین مناطق استان خوزستان بوده و باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان واقع شود زیرا از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه و پنهانی برخوردار است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس در این منطقه بتوان بخش ادبیات و فرهنگ شعر و شاعران را به سوی تعالی و پیشرفت بیشتر سوق داد.