دستگیری ۲۹ نفر در یک پارتی شبانه در آبادان

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب آبادان از دستگیری ۲۹ نفر در یک پارتی شبانه در یک سفره‌خانه سنتی این شهر خبر داد.

اصغر مهرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: سه‌شنبه شب حوالی ساعت دو و سی دقیقه شب، گزارش مردمی حاکی از برگزاری پارتی در سفره‌خانه‌ای در منطقه ته‌لنجی آبادان به مأموران نیروی انتظامی این منطقه رسید.

وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی منطقه وارد عمل شده و جلوی درب سفره‌خانه مذکور را که از پشت کاملاً قفل و بسته شده بود، مستقر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان ادامه داد: با تلاش و وارد شدن مأموران نیروی انتظامی به محل سفره‌خانه، صحت موضوع گزارش داده شده تأیید و افراد حاضر در آن محل که مجموعه‌ای از دختران و پسران جوان بودند همگی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: البته مأموران تا دقایقی با مقاومت این افراد مواجه شده و در نهایت آنها را بازداشت کردند.

مهرنیا بیان کرد: افراد دستگیر شده که ۱۸ نفر آنها پسر و ۱۱ دختر بودند همگی در بازداشت به سر برده و به‌زودی به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص اعمال فشار برای آزادی آنها گفت: دستگاه قضایی زیر بار هیچ اعمال فشاری نمی‌رود و با این عده برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان در ادامه در خصوص رسیدگی به وضعیت امنیت اجتماعی در آبادان و گسترش بدحجابی در سطح برخی مناطق این شهر اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شاهد برنامه‌ریزی بهتری برای کاهش بدحجابی در سطح شهرستان آبادان در آینده‌ای نزدیک باشیم.