بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهر خوزستان تا پایان سال ۹۱

خورنا: استاندار خوزستان گفت: تمام واحدهای مسکن مهر خوزستان تا پایان سال ۹۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سید جعفر حجازی عصر امروز در جلسه مسکن مهر  وعمران شهری شهرستان شادگان اظهار کرد: طرح مسکن مهر در شادگان از ابتدا به دلیل عدم تامین زمین مناسب به کندی پیشرفت اما در حال حاضر این طرح همزمان با دیگر طرح‌ها در سراسر استان به سرعت در حال اجرا است.

وی تعداد واحدهای در دست اقدام طرح مسکن مهر در شادگان را ۳۶۸ واحد اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۲۰۰ واحد این طرح در مهر ماه و ۱۶۸ واحد دیگر نیز تا پایان آبانماه سال‌جاری به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار خوزستان در ادامه همچنین از ساخت مدرسه و مسجد در کنار طرح مسکن مهر شادگان خبر داد و با اشاره به وضعیت مسکن مهر در استان خوزستان افزود: تعهد داریم کل واحد های مسکن مهر در استان خوزستان را تا پایان سال ۹۱ به بهره برداری کامل برسانیم.

استاندار خوزستان در ادامه به عمران شهری شادگان اشاره کرد و از مدیر کل شهری استانداری خوزستان خواست تا دستگاههای اجرایی را در مشارکت در طرح زیبا سازی شهر شادگان ملزم کند.

حجازی گفت: در سال ۹۰ کمک‌های خوبی به شهرداری شادگان شد و امید داریم با همت و تلاش شهرداری این شهر امسال نیز ضمن افزایش این کمک‌ها شاهد حل مشکلات شهرستان شادگان باشیم.

در ادامه جلسه منتخب مردم شادگان،رئیس شورای شهر ورئیس اداره مسکن وشهرسازی خوزستان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص طرح مسکن مهر وعمران شهری پرداختند.

اضافه می شود پس از پایان این جلسه استاندار خوزستان به اتفاق هئیت همراه با حضور در مجتمع رفاهی کمیته امداد امام خمینی شادگان از نزدیک با جمعی از خانواده‌های مستضعف دیدار وبه مشکلات آنان رسیدگی کرد.