حیات مقدم: تعطیل کردن بندر سجافی، صدمه شدیدی به اقتصاد هندیجان وارد می کند

خورنا: نماینده هندیجان در مجلس بیان داشت: تعطیل کردن بندر سجافی صدمه شدیدی به اقتصاد هندیجان وارد می کند. اگر دولت مایل است که مردم به طرف خلاف کشیده نشوند باید کارهای فرهنگی انجام بدهد.

خلیل حیات مقدم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ذره بین ضمن بیان مطلب فوق گفت : بندر سجافی و تبادل کالا منبع درآمد و معاشی برای مردم این منطقه بوده که هیچ راه دیگری نیز غیر از این برای درامد زایی مردم بندر نیست.

وی ادامه داد: مطلب دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بنادر و ساختمان بندر سجافی غیر از دریا برای مردم امرار معاشی ندارند. یا باید هندیجان، دیلم و شهرهای بندری را از کنار دریا خارج کنند یا دریا را پر کنند!

وی ادامه داد: ممنوع کردن ته لنجی کار درست و معقول و کارشناسانه ای نیست. من می خواهم که مصاحبه مرا آقایان مسئولین ببینند. همه کارشناسانی که از هر سازمانی می آیند مغرضانه صحبت می کنند، باید بیایند اینجا زندگی مردم را ببینند که چگونه امرار معاش می کنند.

دبیر کمیسیون قضایی مجلس در حاشیه سفر استانی استاندار خوزستان به ماهشهر و هندیجان گفت : استاندار یکی از معاون خود را مأمور کند تا اوضاع را بررسی نماید.  در جلسه با استاندار مصوبات خیلی خوبی داشتیم، به خصوص در مورد اشتغال و کشاورزی که اقتصاد نیمه جان هندیجان را قطب شدن در صیادی و پرورش ماهی و میگو تامین می کند.

حیات مقدم در مورد آینده کاری خود گفت: بعد از اینکه دوره نمایندگی مردم شریف را در مجلس هشتم به پایان رسانیدم، به شغل سابقم یعنی قضاوت دادگستری برمی گردم.

حیات مقدم در جواب سوالی که به قوه ی قضاییه رفته است؟ گفت: من قبلا” هم قاضی بودم و در حال حاضر هم به شغل خودم در قوه قضائیه در استان تهران ادامه خواهم داد.