تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان

به گزارش خورنا به نقل از فارس، فرماندار بهبهان گفت: فضاها و کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان تجهیز می‌شوند.

فرهاد باذلی محبوب صبح امروز در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار داشت: به دعوت این کانون به مرکز شماره یک آنها مراجعه و از نزدیک با مسئولان و اعضای آن دیدار و  به گفت‌وگو پرداختیم.
وی تصریح کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سنی قرار دارند که اینگونه دیدارها بسیار می‌تواند برای  روحیه بخش و تأثیرگذار باشد و به همین جهت بنده نیز با این کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار کرده و ضمن گوش دادن به صحبت‌هایشان به تبادل نظر با یکدیگر پرداختیم.
باذلی محبوب خاطرنشان کرد: در این دیدار از کارهای دستی اعضا بازدید کرده و از دارندگان رتبه‌های کشوری و حتی جهانی تقدیر به عمل آوردیم.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدمتی ۴۰ ساله دارد، اظهار داشت: فضاهای داخلی کانون مقداری کهنه بود که شادابی لازم را نداشت و در گفتگو با مسئولان آن، از آنها خواستیم ضمن انجام تعمیرات، به وضعیت ظاهری و زیبایی محیط نیز رسیدگی کرده و شادابی را به کانون بازگردانند.
باذلی محبوب تصریح کرد: همچنین کتاب‌های کتابخانه کانون نیز به روز نبوده که ما قول مساعد دادیم که در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، با فراهم آوردن اعتبار لازم کتاب‌هایی را برای این کانون خریداری و کتابخانه آنها را به روز کنیم.
وی بیان کرد: همچنین در نمایشگاه علوم قرآنی که نیز هم اکنون در شهرستان دایر است نیز کتاب‌هایی را برای این مرکز تهیه خواهیم کرد.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه از مسئولان کانون لیست کمبود امکانات کمک آموزشی را خواسته است، اذعان داشت: فرزندان بهبهان استعداد و هوش بسیار بالایی داشته که اگر زمینه‌های لازم را برای پرورش و رشد این دو مقوله فراهم آوریم در آینده شاهد خودنمایی نیروهای زبده‌ای در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی گفت: برای فراهم آوردن بودجه‌های لازم جهت تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها بر بودجه رسمی استان تکیه نکرده و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار از منابع مختلف و خیرین انجام می‌دهیم.