بیمارستان هندیجان بعد از افتتاح؛ همچنان بلاتکلیف است

خورنا: دکتر رییسیان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: در سال گذشته ۵ هزار مورد بازرسی و بازدید از مراکز درمانی بستری و سرپایی ، مطب ها ، کلنیک ها، اوژان ها توسط این معاونت به عمل آمده است. دکتر رییسان بیان داشت: همچنین ۲میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات درمانی اختصاص یافت . هچنین این معاونت توانست رتبه اول را در نگه داشت تجهیزات پزشکی در میان سایر دانشگاه های کشور بدست آورد.

به گزارش خورنا، به نقل از شوشان، وی از افزایش ۳۶ تخت بیمارستانی وِیژه کودکان اشاره کرد و گفت:با اضافه شدن این تخت ها شمار تخت های ویژه کودکان به ۸۰ تخت رسید. معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در سال ۹۰ ، بیمارستان سینا که به عنوان یکی از ۸ بیمارستان برتر دوستدار مادر در کشور معرفی شد. وی از تجهیز بیمارستان سینا به زایشگاه مدرن کشور اشاره کرد و گفت: همچنین توانستیم رتبه سوم را در نظام اعتبار بخشی بیمارستان ها بدست آوریم. در سال گذشته همچنین ۷۶ متخصص جذب استان شدند.

وی به مساله اهدای عضو بیمارانی که دچار مرگ مغزی شدند اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، ۵ بیمار مرگ مغزی با رضایت والدین آنهااعضای به بیماران نیازمند اهدا شد. در سال گذشته ۶۷ مرکز به مراکز درمانی استان اضافه شد . همچنین ۱۳۵ موافقت اصولی در جهت ایجاد مرکاز درمانی به بخش خصوصی ارائه شد. وی از عدم پرداخت بدهی های سازمان های بیمه گر در استان اشاره کرد و گفت: ۷ماه است که سازمان های بیمه گر استان بدهی های خود را به بیمارستان ها پرداخت نکرده اند و این مشکلاتی را در اداره بیمارستان ها و تامین هزینه های سرسام آور آنان فراهم آورده است. وی به پروژه های نیمه تمام بیمارستان ها در شهرهای سوسنگرد،رامهرمز، مسجدسلیمان ،بهبهان ، ماهشهر  اشاره کرد و گفت: کند بودن روند بهره برداری از این پروژه ها کمبود اعتبارات می باشد. اعتبارات تخصیص داده شده به برابر در میان این پروژه ها تقسیم شده است. وی از عدم تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث هندیجان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان علیرغم اینکه کار ساختمانی آن در سال گذشته به اتمام رسیده است اما به دلیل مشکل بودجه ای به طور کامل تجهیز نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *