رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ماههشهر:

کودکان و نوجوانان ماهشهری در مساجد و حسینه ها اوقات فراغت خود را میگذرانند

خورنا نعمت الله قنواتی گفت: کودکان و نوجوانان ماهشهری در مساجد و حسینه ها اوقات فراغت خود را میگذرانند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرماهشهر در گتفگو با خورنا اظهار داشت: بر اساس طرحی که کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارائه کرد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، کودکان و نوجوانان ماهشهری در مساجد و حسینه ها اوقات فراغت خود را میگذرانند.

قنواتی ب اشاره به این موضوع که این طرح در حال حاضر در حال اجرا است، ادامه داد: بر اساس این طرح شورای شهر ۳۰۰ میلیون ریال بودجه تصویب و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار ۵۱ مسجد و حسینیه ماهشهر و شهرکهای تابعه قرار داد تا در ماه های مرداد و شهریور اجرایی شود.

عضو شورای شهر بندرماهشهر خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح مقرر شد تا مسائل مختلف فرهنگی و مذهبی به گونه های مختلف در قالب کلاس های آموزشی به صورت خلاقانه به شرکت کنندگان آموزش داده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • معین آقای قنواتی ممنون از اینکه به فکر کودکان و نوجوانان شهر هستید ولی کودکان و نوجوانان همیشه تمایل دارند در محیطهای شاد فعالیت کنند. یک محیط شاد رو با تغییر رنگ و ایجاد فضای سبز و یا از این قبیل میشه تهیه کرد. ولی این 30 میلیون تومان کفاف ترمیم فضای یک مسجد رو نمیده چه رسد به تمامی مساجد. حالا گفتی و ماهم خوندیم, یه عکس هم گرفتی .... .