بازدید ۲۴۶ هزار نفر راهیان نور از منطقه ویژه بندرامام

خورنا: از ابتدای سال جدید تا پایان پنجم فرودین‌ماه سال جاری بیش از ۲۴۶ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛ از ۲۷ اسفند سال ۹۰ تا پنجم فروردین ۹۱ بیش از ۲۴۶ هزار و ۷۵۳ نفر از منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در قالب کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی بازدید کردند.

*ورود بیش از ۲۴۰ هزار مهمان نوروزی در منطقه ویژه بندرامام

در این بازدید ۲۴۰ هزار و ۵۲ نفر مهمان نوروزی و  ۲هزار و ۷۰۱ نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور ضمن سفر به بندر امام خمینی(ره) از جاذبه‌های دریایی و بندری بزرگترین منطقه ویژه بندری کشور بازدید کرده و با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) آشنا شدند.

*برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس

هر ساله این مجتمع بندری پذیرای تعداد بسیار زیادی از هموطنان است که در مسیر مسافرت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و نواحی جنوبی کشور از این مجتمع بزرگ بندری بازدید کرده و در همین راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با همکاری شرکت‌های جامعه بندری با اتخاذ تدابیر ویژه اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس قدیم بندرامام خمینی(ره)، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی کرده است.

*ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در مبادی ورودی بندر

ارائه خدمات فنی، بهداشتی و رفاهی در مبادی ورودی در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی از جمله مجموعه اقدامات روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با همکاری دیگر واحدهای این اداره کل است که در ایام تعطیلات سال نو به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌شود.