اختصاص ۳ پارک به اقامت مسافران نوروزی در هندیجان

خورنا: شهردار هندیجان از اختصاص ۳ پارک در این منطقه به اقامت مسافران و مهمانان نوروزی خبر داد.

حسن نبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: رودخانه ” هندیجان ” علاوه بر نقشی که در کشاورزی و تجارت منطقه دارد از نظر زیبایی‌های طبیعی نیز قابل توجه است.

وی افزود: در فصل تابستان و اوایل بهار که حاشیه آن به طول چندین کیلومتر پوشیده از گیاهان و گلهای زیبا می‌شود می‌توان گردشگران بسیاری را در این حوالی شاهد بود.

شهردار هندیجان بیان کرد: سواحل طولانی “خلیج فارس” علاوه بر آنکه امکان اجرای طرح‌های پرورش آبزیان را میسر می‌سازد، این استعداد را نیز دارد تا همچون گذشته نقش خود را در توسعه تجارت خارجی بازیابد؛ ضمن آنکه جزایر آن و از جمله جزایر دیره و بنه که زیستگاه پرندگان بومی و مهاجر هستند می‌توانند با جاذبه‌های متنوع خود زمینه‌های گردشگری در منطقه گسترش دهند.

وی از اقدامات شهرداری منطقه برای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب‌تر به مسافران، مهمانان نوروزی و همچنین شهروندان در این روزها خبر داد و گفت: اختصاص سه پارک در به اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان از جمله‌های برنامه‌های ویژه این ارگان مردمی در ایام در پیش‌رو است.

نبوتی ادامه داد: در این پارک‌ها، چادر مسافرتی در اختیار مسافران قرار داده شده و کلیه خدمات رفاهی به آنها ارائه می‌شود.

وی همچنین از پذیرایی و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مسافران نوروزی در این منطقه خبر داد.

شهردار هندیجان با اشاره به اینکه هندیجان نقاط بسیاری برای گردش و تفریح دارد، خاطرنشان کرد: که در این خصوص می‌توان به دو روستای دهنو و کوه‌های اطراف زاگرس، ساحل زیبای بندر بحرکان در کنار خلیج فارس، حاشیه سواحل رودخانه زهره، پارک‌ها و باغستان‌های اطراف هندیجان که در ماه‌های انتهایی زمستان و ابتدای بهار از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند، اشاره کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *